چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

توقیف سواری سمند با 203 کیلو گرم تریاک در چوپانان


توقیف سواری سمند با 203 کیلو گرم تریاک

ماموران پاسگاه انتظامی منطقه چوپانان نائین بیش از 203 کیلوگرم تریاک از یک خودرو کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "چوپانان" حین کنترل خودروهای عبوری در سه راهی "اردکان" به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند که راننده خودرو به دستور ایست توجهی نکرد و با سرعت زیادی متواری شد و ماموران در یک عملیات ضربتی این خودرو را متوقف کردند.
سرهنگ جواد درستکار افزود: در بازرسی از این خودرو 203 کیلو و 984 گرم تریاک که زیر صندلی ها و صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف شد.
وی گفت: یک سوداگر مرگ دستگیر وتحویل مراجع قضایی شد

مهدوی نژاد، مدیر آموزش و پرورش نایین شد



مهدوی نژاد، مدیر آموزش و پرورش نایین شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دکتر اکبر پناهی معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پروش استان اصفهان در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نایین گفت: آموزش و پرورش یک واژه خطیر و مسئولیت پذیری سنگین و دشوار است که فقط در سایه آرامش، تعامل و تعادل، تعلیم و تربیت پیشرفت می‌کند.


وی مهمترین رکن در پیشرفت تعلیم و تربیت نسل جدید را وجود اساتید و معلمان دارای تجربه شغلی، صاحب نظر، آشنایی با  فناوری های نوین و مهارت بالا در روانشناسی تربیتی دانست.


پناهی با اشاره به اهمیت ضرورت بهره گیری از دانش تخصصی افزود: امروز اگر معلمی دانش تخصصی و تجربه لازم را نداشته باشد جامعه را به بیراهه می برد چرا که با تجربه بالا می تواند آموخته های خود را سنگ بنای تحولات بعدی قرار دهد.


معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پروش اصفهان گفت: حال آموزش و پرورش خوب نیست و حل مسائل اصلی آموزش و پرورش نیازمند پژوهش معلمان و تامین تجهیزات و امکانات آموزشی برای مدارس است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته علی رغم اینکه با مشکلات زیادی روبه رو و شاهد افت تحصیلی در استان بودیم اما شهرستان نایین در زمینه رشته های نظری تجربی، ریاضی و انسانی بسیار خوب عمل کرده و این را مدیون تعامل، وحدت و همدلی بین مسئولین و دغدغه مدیران و مسئولین آموزش و پرورش این شهرستان است.


گفتنی است در پایان مراسم از تلاشهای حسین آقابابایی مدیر سابق آموزش و پرورش نایین تقدیر و محمدباقر مهدوی نژاد بعنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد

۳/۴ میلیمتر باران روز دوشنبه سهم چوپانان


۳/۴ میلیمتر باران روز دوشنبه سهم چوپانان
آمار بارش ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان منتهی به ساعت ۷:٣۰ صبح امروز (سه شنبه مورخ ۹۷/١/٢٨)

ورپشت: ۱۲/۵ میلیمتر
بلان: ۹/٧ میلیمتر (برف غیرقابل اندازه گیری)
کدنوئیه: ۹/٧ میلیمتر
هندچوئیه: ۸ میلیمتر
اله آباد: ۷/۵ میلیمتر
خاروان: ۷ میلیمتر (٢ سانتیمتر برف)
نایین: ۶/١ میلیمتر
هماباد: ۶ میلیمتر
مظفرآباد: ۵/۵ میلیمتر
سپرو: ۴/۵ میلیمتر
انارک: ۴ میلیمتر
چوپانان: ۳/۴ میلیمتر
@naeinmet

سی نفر در انارک بیکار شدند



سی نفر در انارک بیکار شدند
انارک نیوز - شنبه 19 اسفند ماه 1396 خبری شوکه کننده در مورد کارخانه پاکت سازی شرکت فرآوری پارسیان سپهر داشتیم که واقعیت تلخی بود. 
اخراج باقیمانده کارگران کارخانه پاکت سازی که کمتر از سی نفر بودند آن هم شب عید نوروز که خرج ایرانیان بیش از دیگر ماه های سال می باشد و گرانی در بی پولی خود را صد چندان نشان می دهد. به اصطلاح همه باید خوشحال باشند اما مگر با کیسه خالی میسر است. چگونه می توانستیم با این خبر کنار بیاییم.
در این حین رایزنی و جلسات های متعددی با مسئولین سیاسی و اجرایی شهرستان نایین و مدیران شرکت برگزار شد که نتیجه ای برای ادامه کار این اخراجی ها نداشت. این امید نیز پرپر شد. شرکت با اعلام ورشکستگی در آستانه انحلال قرار دارد.
اینک کارخانه تعطیل و از حدود سی کارگر باقیمانده پارسال فقط سه نفر تا سه ماه آینده قرارداد دارند که حسابدار و نگهبانان می باشند و دیگر کارگران به اداره کار نایین رفتند تا با تشکیل پرونده از بیمه بیکاری استفاده نمایند. پوشه های بیمه بیکاری آماده شده است و اخراجی ها می توانند برای گرفتن نامه به اداره کار نایین مراجعه و سپس به اداره بیمه های اجتماعی انارک تحویل تا از مزایای بیمه بیکاری بهره مند شوند.
انارک از وجود این کارخانه هم محروم و مشکلی دیگر بر مشکلاتش افزون شد. به امید روزی که دادرسی پیدا شود و از محرومیت بیشتر رنج نبریم.

معرفی یک کانال تلگرامی علمی توسط یک چوپانانی



معرفی یک کانال تلگرامی علمی توسط یک چوپانانی 
این کانال را به دوستان خود معرفی کنید
علی یزدانی هستم پسر حسن یزدانی (نظر علی) 
یه کانال راه اندازی کردم بنام دوره رایگان کارشناسی جذب که شامل فایلهای صوتی آموزشیه

آدرس کانال @karshenasi_jazb 
آیدی تلگرامم @ali1370es
بنده علی یزدانی هستم اهل اصفهان و توی خانواده ی معمولی و مذهبی بزرگ شدم
زندگیم به گونه ای بود که بدترین جوری که nمی تونستم باشم ،بودم.
اما طی مسیری کم کم هر روز بهتر و بهتر شدم تا اینکه  چندین سال پیش شروع کردم به مطالعه در مورد خدا و جهان و انسان و... چند سال پیش یه روز یکی از دوستام یه کار نتورکینگ بهم معرفی کرد و من دو ماه نتورکر بودم تو این شغل یه بخش آموزشی بنام موفقیت و مثبت اندیشی بود  و من اونو یاد گرفتم و خیلی در اون مورد تحقیق کردم  تا با دوره کارشناس جذب شوید و استاد گرامی آقای امیر شریفی آشنا شدم و خیلی نتیجه گرفتم در واقع این علم جواب تمام سئوالاتم رو گرفتم.
زندگی من هر روز از دیروز بهتر و عالیتر شد. 
تصمیم گرفتم این راز بزرگ رو به همه بگم تا هر کسی بتونه هر چیزی که تصورش رو بکنه رو بدست بیاره.
بنابرین شروع به کار کردم تا دوره ی کارشناسی جذب رو بسازم و در اختیار شما عزیزان قرار بدم تا بببتونین هر چیزی که بخواین رو بدست بیارین.

جمعه شب ۹میلمتر در چوپانان باران بارید


جمعه شب ۹میلمتر در چوپانان باران بارید

به گزارش هواشناسی نائین:
آمار بارش قابل اندازه گیری روز گذشته (جمعه) در سطح شهرستان

چوپانان: ۹/١ میلیمتر
مظفرآباد: ۳ میلیمتر
انارک: ۰/۴ میلیمتر
@naeinmet

قابل توجه مشترکین آب چوپانان


قابل توجه مشترکین آب چوپانان
اطلاعیه فوری
با توجه به اینکه شورای اسلامی روستا در نظر دارد نسبت به بررسی فیش های آب که در آنها نوع کاربری خانگی 2 درج شده، در جلسه هفته اول اردیبهشت بررسی مجدد بعمل آورد لذا کسانی که در فیش آب عنوان کاربری خانگی 2 درج گردیده، نام مشترک بهمراه شماره اشتراک را به آیدی تلگرامی ذیل ارسال یا به شماره تلفن ذیل اعلام نمایند. 
@shovrachoopanan
09130128864

بازدید از مزارع گندم و جو چوپانان


97/01/19

بازدید از مزارع گندم و جو چوپانان

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نایین، در روز چهارشنبه مورخ 15/01/97 کارشناس حفظ نباتات سازمان آقای مهندس شریفی باتفاق کارشناس مدیریت حفظ نباتات شهرستان آقای مهندس میرحسینی از مزارع گندم و جو منطقه چوپانان بازدید نموده و مزارع منطقه از لحاظ وضعیت سن گندم، علف هرز و ... مورد بررسی قرارگرفت. شایان ذکر است تا کنون میزان 24 لیتر سم بصورت رایگان جهت سمپاشی سن مادر در اختیار مرکز خدمات چوپانان قرار گرفته است.


آمار بارش ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان نائین


آمار بارش ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان نائین

اله آباد: ۹ میلیمتر
هندچوئیه: ۷ میلیمتر
سپرو: ۶ میلیمتر
خاروان: ۵/٨ میلیمتر
هماباد: ۵ میلیمتر
نایین: ۴/٨ میلیمتر
مظفرآباد: ۴ میلیمتر
کدنوئیه: ۴ میلیمتر
انارک: ۳/۵ میلیمتر
بلان: ۳/۴ میلیمتر
چوپانان: ۲/٢ میلیمتر
ورپشت: ۲/١ میلیمتر

ضمنا روز پنجشنبه هفته گذشته در ایستگاه خاروان ۰/٨ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

یک اثر تاریخی نایین ثبت آثار ملی شد


یک اثر تاریخی نایین ثبت آثار ملی شد

اصفهان - ایرنا - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نایین گفت: چهارطاقی نخلک از توابع این شهرستان واقع در بخش انارک در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

این چهار طاقی یکی از مهمترین بناهای تاریخی متعلق به دوره ساسانی و از نمونه چهار طاقی های محدود استان اصفهان می باشد. 
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نایین روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: مراحل ثبت این بنای تاریخی با پیگیری و ارسال گزارشات و طی مراحل تشریفات قانونی هفته گذشته به شماره 31873 در فهرست آثار ملی کشورمان به ثبت رسید و این موضوع از طریق معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابلاغ شد.
' محمود مدنیان ' افزود: این بنای تاریخی در 46 کیلومتری شمال شرق انارک و در مجتمع معدنی نخلک از توابع شهرستان نایین قرار دارد.
وی افزود: این چهارطاقی متعلق به دوره ساسانیان می باشد که سقف آن گنبدی شکل و با استفاده از سنگ و ساروچ ساخته شده است. 
به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نایین، کاربری این بنا در دوره ساسانیان، استراحتگاه برای رهگذران و پیک سواران بوده است. 
مدنیان افزود: قسمت شمال و شمال غربی این بنای تاریخی بر اثر فرسایش شدید و عوامل طبیعی تخریب شده بود که بخش های فروریخته آن در سال گذشته توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با استفاده از مصالح موجود و همگن با بنا مرمت شد.
شهرستان نایین با بیش از یکهزار و 200 اثر تاریخی که 96 اثر آنها به ثبت ملی رسیده است در 140 کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.
ت 7136/ 2093