چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

بارندگی خوب در چوپانان و مناطق اطراف در شب چهارشنبه

بارندگی خوب در چوپانان

    وضعیت هوای شهر    چوپانان    
 بروزرسانی در: ۰۹:۳۰-۱۴۰۱/۱۰/۲۸
میزان بارش: 3.6 میلی متر 

 آمار بارش های ثبت شده در ایستگاه های بارانسنجی شهرستان خور و بیابانک طی ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت۳۰ :۷ روز چهار شنبه 1401/10/28
(واحد اندازه گیری: میلیمتر)
خنج:6.4
بیاضه:6.0
بازیاب:6.0
هفتومان: 4.8
گرمه:4.0
ایراج:2.5
خور:2.4
اردیب:2
چاهملک:1.5
مهرجان:1.5
گود:1.3
فرخی:1.0
هواشناسی خور و بیابانک

۱/۴ میلیمتر بارندگی در چوپانان در۲۶ دی

    وضعیت هوای شهر    چوپانان    
هوای حاضر:
 بروزرسانی در: ۱۷:۳۰-۱۴۰۱/۱۰/۲۶
 دمای هوا: 8 درجه
نم نسبی : 36 درصد
سرعت باد : 1متر برثانیه (4km/h )  
 جهت باد :0 درجه شمال شرقی  
  دید افقی : 0متر
 وضعیت 24 ساعت گذشته 
میزان بارش: 1.4 میلی متر 
کمینه :1.2- درجه

 بیشینه:9.9 درجه

طول بزرگراه‌های استان یزد یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر

-وزارتی
نسخه قابل چاپ 

وزیر سخنرانیوزیر راه و شهرسازی گفت: با تکمیل ۳۰۰ کیلومتر از بزرگراه اردکان- چوپانان تا پایان دولت و با توجه به ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه‌های موجود در استان یزد، مجموع طول بزرگراه‌های این استان به یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان یزد در جمع مردم این استان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، به قطعه ۳۰ کیلومتری بزرگراه اردکان- چوپانان اشاره کرد و آن را در راستای شاهراه ۱۴۰۰ کیلومتری شمال به جنوب دانست.

بذرپاش گفت: این مسیر از لحاظ جابجایی بار و مسافر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به تامین اعتبار در سفرهای استانی، بخش بزرگی از این پروژه تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به قرار گرفتن شرکت‌های معدنی بزرگ در مسیر بزرگراه اردکان- چوپانان گفت: با توجه به اینکه تکمیل این مسر فواید زیادی برای این شرکت‌های معدنی دارد، از این شرکت‌ها نیز برای تامین اعتبارات کمک خواهیم گرفت.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: مردم استان یزد لایق بهترین خدمات هستند و این استان نقش شریانی برای ایران در زمینه حمل بار در حوزه شرق و شمال کشور دارد.

بذرپاش ادامه داد: درصد قابل توجهی از مسیرهای ریلی و بزرگراه‌های کشور در استان یزد قرار دارد و تا پایان دولت نیز ۳۰۰ کیلومتر از بزرگراه استان یزد را تکمیل خواهیم کرد که به ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه موجود در این استان اضافه خواهد شد و مجموع طول بزرگراه‌های این استان به یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

۲۰ دیماه ۳/۳میلیمتر باران بارید

آمار بارش‌های ثبت شده در ایستگاه‌های شهرستان نایین طی ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۶:٣۰ صبح چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/١۰/۲۱ (واحد اندازه گیری: 
نخلک: ۶/۵
چاه‌گربه: ۵ (ارتفاع برف: ٧ سانتیمتر)
چوپانان: ٣/٣
انارک: ۰/۵   ( ارتفاع برف: ۰/۵ سانتیمتر)
اداره_هواشناسی_نایین

محور اردکان به چوپانان زیر بار ترافیک می‌رود


 سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

کدخدازادهمعاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: در سالهای گذشته بخشی از کریدور شمال به جنوب که از استان یزد به اصفهان امتداد دارد را توانستیم به صورت چهار خطه به بهره برداری برسانیم که این هفته با حضور رییس جمهور در یزد و به دستان وزیر راه و شهرسازی حدود ۳۰ کیلومتر دیگر را زیر بار ترافیک خواهیم برد.

محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه ۳۰ کیلومتر از محور اردکان به چوپانان در سفر این هفته رئیس جمهور به یزد به بهره برداری خواهد رسید اظهار کرد: این محور جزو کریدورهای بزرگ و مهم شمال به جنوب است که علاوه بر کاهش مسیر تردد باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و کم شدن حوادث و تلفات جاده ای می شود.

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با بیان اینکه محور اردکان به چوپانان قسمت کوچکی از کریدور بزرگ هزار و۴۰۰ کیلومتری شمال به جنوب است، افزود: در گذشته این محور به صورت دو خطه راه اصلی بوده که هم اکنون با تلاش همکاران به چهار خط درحال تبدیل شدن است.

وی ادامه داد: در سالهای پیش ۴۵ کیلومتر از۱۹۰ کیلومتر کریدور شمال به جنوب  که از استان یزد به اصفهان امتداد دارد را توانستیم به صورت چهار خطه به بهره برداری برسانیم که این هفته با حضور رییس جمهور در یزد وبه دستان وزیر راه و شهرسازی حدود ۳۰ کیلومتر دیگر را زیر بار ترافیک خواهیم برد.

کدخدازاده در خصوص اعتبارات صرف شده در این پروژه اذعان داشت: از سه سال گذشته تا کنون حدود ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.  

۸میلیمتر بارندگی در چوپانان طی دو روز

 بارندگی  چوپانان    

 بروزرسانی در: ۱۸:۳۰-۱۴۰۱/۱۰/۱۵

میزان بارش: 1.7 میلی متر

    وضعیت هوای شهر    چوپانان    

 بروزرسانی در: ۰۹:۳۰-۱۴۰۱/۱۰/۱۶
 میزان بارش: 6.3 میلی متر