چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

جاساز تریاک در کابین راننده



گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف بیش از 180 کیلو تریاک که به طور حرفه ای در کابین یک کامیون کشنده جاساز شده بود خبر داد.

سرگرد "هادی کیان مهر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران پاسگاه "چوپانان" حین کنترل خودروهای عبوری از محور "چوپانان-نایین" به یک کامیون کشنده دانگ فنگ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 182 کیلو و 140 گرم تریاک که به طور حرفه ای در کابین راننده جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین ادامه داد: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرگرد کیان مهر تاکید کرد: نیروی انتظامی شبانه روز و در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگزاجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد

قاچاقچی 300 کیلو مواد مخدر در بن بست پلیس چوپانان


گروه استان ها _ اصفهان _ جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 300 کیلو مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت مزدا درشهرستان نائین خبر داد.

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران یگان امداد و ایست و بازرسی چوپانان حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت مزدا تک کابین مشکوک شده و آن را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودروی مذکور در بازرسی دقیق از آن 200 کیلو حشیش و 100 کیلو تریاک که به طرز ماهرانه ای در قسمت باربند خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری راننده خودرو و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این محموله از مرزهای شرقی کشور بارگیری و قاچاقچی مواد مخدر قصد انتقال آن به تهران را داشت که با هوشیاری به موقع ماموران از عملی کردن نقشه خود ناکام ماند

مناقصه باند دوم مشجری - چوپانان

 

بهره برداری از ۷۵ کیلومتر جاده طریق الرضا 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نائین با بیان اینکه طرح بزرگ و ملی جاده طریق‌الرضا، مسیر بین اصفهان و خراسان‌رضوی را به  بزرگراه دوبانده تبدیل می کند عنوان کرد: تکمیل این جاده موجب افزایش ایمنی در تردد و جلوگیری از وقوع تصادفات رخ‌به‌رخ می‌شود.    

وی افزود: این پروژه از سال ۱۳۸۹ عملیات اجرایی آن از سمت نائین آغاز شده و تا کنون سه فاز آن به طول ۷۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.    

اسلامی بیان داشت: فاز چهارم جاده طریق الرضا که در مسیر مشجری تا سه راهی چوپانان و به طول ۲۹ کیلومتر است به مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان تامین‌اعتبار شده و در مرحله انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارد تا عملیات اجرایی آن به‌صورت بتن غلطکی–آسفالتی شروع شود

دستگیری 2 متخلف شکار غیر مجاز کل وحشی در عباس آباد چوپانان


رئیس اداره حفاظت نایین از دستگیری 2 متخلف شکار یک کل وحشی در پناهگاه حیات وحش عباس آباد نایین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا رضایی اظهار داشت: مامورین یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان نایین موفق شدند 2 متخلف شکار و صید در پناهگاه حیات وحش عباس آباد   که اقدام به شکار غیر مجاز یک راس کل وحشی نموده بودند را دستگیر نمایند.

وی افزود: در این رابطه یک قبضه سلاح گلوله زنی دوربین دار و لاشه یک راس کل وحشی کشف و ضبط گردید و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری ارجاع شد

نیروهای راهداری همه مناطق درگیر توفان آماده باش هستند


نیروهای راهداری همه مناطق درگیر توفان آماده باش هستند
اصفهان_ رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه همه نیروهای راهداری از شهرستان اصفهان، نائین چوپانان، نطنز و همه مناطق درگیر در محورهای اعلام شده آماده باش هستند، گفت: از رانندگان درخواست داریم نسبت به رعایت سرعت مطمئنه توجه داشته باشند.
قلم | qalamna.ir :

مریم تاکی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای استان اصفهان با توجه به وزش باد اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای کنارگذر شرق، اصفهان- نائین، نائین- اردستان، نائین- انارک، نائین- اردستان، انارک-چوپان- خور، خور – طبس، جندق – چوپانان، اصفهان- بهارستان- نیک آباد، اردستان – کاشان و فرودگاه وزش توفان شدید و گرد و غبار وجود دارد.

وی با بیان اینکه همه نیروهای راهداری از شهرستان اصفهان، نائین چوپانان، نطنز و همه مناطق درگیر در محورهای اعلام شده آماده باش هستند، ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم نسبت به رعایت سرعت مطمئنه توجه داشته باشند.

رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: همچنین رانندگان باید در صورت شرایط نامناسب جوی در پناهگاه پارک کنند و در صورت بهبود شرایط به مسیر خود ادامه دهند.

تصادف زنجیره ای ۲۰ خودرو در محور چوپانان-خور


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ساعاتی پیش یک تصادف زنجیره ای ۲۰ خودرویی در محور چوپانان-خور رخ داد که علت آن طوفان گرد و غبار با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بوده است.


وی اظهار داشت: ۸ نفر مصدومان این حادثه جاده ای توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و در راستای پیشگیری از حوادث جاده ای به صورت موقت محورهای اردکان نایین و محور سگزی و کنار گذر شرق توسط پلیس راه مسدود شده است

به یاد حسینعلی مراد

 نوشته: م- حسرت

اواسط کوچه بودم که با چهره خسته او روبرو شدم که بسمت خونه میرفت با وجود خستگی زیاد مثل همیشه لبخندی بر لب داشت در دلم او را تحسین میکردم که در مقابل فشار زندگی و تلاش شبانه روزی مانندو کوهی استوار و با صلابت گام میزد اینچنین مردانی مدار معمولی و رایج دنیوی را تغییر داده بودن زیرا انسان ساعات مشخصی قادر هستن کار کنن اما این مردان بر واژه گانی همچون خستگی و ناتوانی خط بطلان کشیده بودن. فورأ به او سلام دادم و خسته نباشی گفتم و او با مهربانی پاسخ داد.گفتم امروز خیلی هوا گرم هس گفت ما از هوا گرم تریم و گرما در مقابل ما زانو زده است اندک اندک از او دور شدم اما جواب قشنگ او ذهنم را تسخیر کرده بود. براستی آنان در مقابل تلاش و کوشش آنچنان ورزیده بودن که واژه استراحت برایشان مفهومی نداشت آنان به طور واقعی با کار عجین بودن و مهربانی و اخلاق نیک شان تحت تأثیر خستگی به خلق و خوی نامهربانی گرایشی نداشت دریغا که این مردان بزرگ رفتن و با این دنیای انباشته از نیرنگ وداع کردن. افسوس که وجود این مردان را باید در تخیلات خویش جستجو کنیم این مرد بزرگ نامش مرحوم حسینعلی مراد بود. 

ارادتمند م  .  حسرت بهار ۱۴۰۰ چوپانان

حادثه رانندگی در شرق اصفهان سه کشته و ۲ مصدوم داشت


حادثه رانندگی در شرق اصفهان سه کشته و ۲ مصدوم داشت

اصفهان- ایرنا- برخورد یک دستگاه خودروی سواری با کامیون در سه راهی جندق - چوپانان در شرق استان اصفهان صبح سه شنبه سه کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز سه شنبه به ایرنا گفت:  در این حادثه یک مرد و یک زن و یک دختر بچه  بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

غفور راستین افزود: در این حادثه یک پسر و یک دختر بچه نیز مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی راهی بیمارستان شدند.

وی ادامه داد: علت بروز این حادثه در دست بررسی توسط پلیس راه است.