چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

طول دوره سربازی تغییر کرد

امیر رحیمی پور با اشاره به مدت خدمت کارکنان وظیفه غیربومی طبق مصوبه جدید گفت: سربازان در مناطق امنیتی درگیر و جزایر طرح نازعات به مدت ۱۷ ماه باید خدمت کنند و در مناطق عملیاتی و امنیتی غیر درگیر، محروم و بد آب و هوا، مرزی و سایر جزایر خلیج فارس ۱۸ ماه و مناطق عادی ۲۱ ماه باید خدمت کنند

وی با اشاره به مدت خدمت کارکنان وظیفه بومی طبق مصوبه جدید گفت: مدت خدمت در مناطق امنیتی درگیر و جزایر طرح نازعات به مدت ۱۷ ماه کاهش داشته و در مناطق عملیاتی و امنیتی غیردرگیر، محروم و بد آب و هوا، مرزی و سایر جزایر خلیج فارس ۲۱ ماه و مناطق عادی ۲۴ ماه خواهد بود، یعنی مدت خدمت برای افراد بومی در مناطق عادی یا خوش آب و هوا از ۲۱ ماه فعلی به ۲۴ ماه افزایش پیدا کرده است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: همچنین مدت خدمت کارکنان وظیفه بومی و غیربومی شاغل در یگان‌های حفاظت دستگاه‌های دولتی از جمله سازمان زندان‌ها، وزارت اطلاعات، قوه قضائیه، انرژی اتمی، سازمان شیلات نیز به تناسب منطقه‌ای که در آن خدمت می‌نمایند همانند کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خواهد بود.

امیر رحیمی پور ادامه داد: مدت خدمت برای مشمولین امریه دار که در دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی خدمت می‌نمایند کماکان ۲۴ ماه خواهد بود.

وی گفت: مطابق مقررات ابلاغی، کلیه کارکنان وظیفه‌ای که فاصله شهر یا روستای محل سکونت تا محل خدمت آنان بیش از ۵۰ کیلومتر باشد، غیر بومی و کمتر از ۵۰ کیلومتر بومی محسوب می‌گردند.

قطع سهمیه نفت به زودی

قطع سهمیه نفت به زودی

"به نام خدا"
                   (اطلاعیه)

به اطلاع همه اهالی عزیز ودوستداشتنی چوپانان میرساند:با توجه به شروع پروسه  نصب کنتور های گاز منازل در روستا، ازهمه اهالی محترم تقاضا داریم جهت اخذ اشتراک‌ کنتور گاز به دفتر امور مشترکین شرکت گاز واقع در خیابان امام خمینی( اصلی ) مراجعه کرده و نسبت به این امر اقدام نمایند.

همچنین با توجه به راه اندازی ایستگاه گاز و توزیع آن درشبکه گاز روستا درآینده  طبق قانون سهمیه نفت که در ادوار گذشته به روستا تعلق داشته است قطع خواهد شد لذا ازهمه اهالی تقاضا داریم پیگیر لوله کشی گاز منازل خودباشند.

امور مشترکین گاز روستای چوپانان

پایدار وسربلند باشید
دهیار چوپانان
مصطفی جلالپور

قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی


قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی

محمدباقر نوبخت حقیقی
قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی ابلاغ شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مصوبه شورای اقتصاد درباره قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ کرد


8

آیین تکریم و معارفه رییس اداره منابع طبیعی شهرستان نایین برگزار گردید.


آیین تکریم و معارفه رییس اداره منابع طبیعی شهرستان نایین برگزار گردید. 

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نایین با حضور نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نایین، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان نایین برگزار گردید و مهندس کیوان لوکی انارکی تکریم و مهندس صالحی به عنوان رییس اداره منابع طبیعی شهرستان نایین معرفی گردید.

یادی از حسین آممد


نوشته: محمود همایونی
با عرض سلام 
خسته از بیکاری بسوی خونه حرکت کردم ایام بسختی میگذشت و تقریبا برایم عذاب آور شده بود وارد خونه که شدم باز هم آوای دلنشین مادر توجه ام را جلب کرد مثل بیشتر اوقات در آشپزخونه مشغول بود و شعری را دکلمه میکرد 
دردا که درد ما به دوایی نمیرسد . . . وین کار ما به برگ و نوایی نمیرسد . راهی که میرویم به پایان نمی بریم . . . جهدی که میکنیم بجایی نمیرسد .
وارد حیاط شدم و با صدای بلند گفتم مادر چکار میکنی؟ باز داری شعر مردم را خراب میکنی؟من نمیدونستم شعر از چه شاعری بود ولی به شوخی گفتم مادر بقیه اش را چرا نمیخونی لابد بلد نیستی؟در جواب گفت حالا یا بلدم یا بلد نیستم تو چکار بکار من داری برو پی کارت ؟پسره راست راست میگرده و نمیگه باید بره سر کار . گفتم مادر کار کجا بوده تو پیدا اگر کردی سلام مرا بهش برسون .گفت چرا نمیری پیش حسین آق محمد تا دستت را جنگلبانی بند کنه؟گفتم چشم مادر شب میرم خونه شون بهش میگم .گفتم حالا اگر کاری داری انجام بدم گفت نمیخواد تو جز خرابکاری کار دیگه ای بلد نیستی .بالاخره شب شد و تنها رفتم در خونه مرحوم حسین آق محمد و در زدم در خونه مثل همه خونه ها باز بود و من حیاط را میدیدم دیری نگذشت که خود حسین اومد  سلام کردم و او با مهربونی جواب داد گفتم حسین من بیکارم میخوام کار کنم گفت خیلی خب . اینکه ناراحتی نداره فردا صبح ساعت 6 سر کوچه حسن یاور آماده باش .تشکر کردم و خوشحال رفتم خونه . صبح که رفتم جنگلبانی چند تا از دوستان دیگرم هم حضور داشتند مثل حسن خوشحال و علی رحمتی و بهنام کاظمی و و و .بالاخره در جنگلبانی چند ماهی مشغول بودم . آخ که چه دوران خوب و خوشی بود اگر چه آبیاری بوته های تاق کاری سنگین بحساب میومد ولی برای ما سخت نبود .  
ارادتمند م . حسرت .مهرماه 99 یزد