چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

رشد 33 درصدی تولید کنسانتره در مجتمع سرب نخلک

به گزارش پیام نایین ، مهندس شریعت پناهی گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه امسال، 1810 تن کنسانتره سرب با عیار 50 درصد سرب و 450 گرم در تن نقره تولید گردید.
وی افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته (1351 تن ) 33 درصد رشد داشته است.
مدیر نخلک افزود: همچنین میزان تولید مجتمع سرب نخلک تا پایان آذرماه نسبت به برنامه سال جاری (1800 تن) 100 درصد محقق شده است.




مدیر مجتمع سرب نخلک ازرشد 33 درصدی تولید کنسانتره نسبت به 94 در مجتمع سرب نخلک خبرداد.
بر اساس عملکرد 9 ماهه سال 95 مجتمع سرب نخلک:
به گزارش پیام نایین ، مهندس شریعت پناهی گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه امسال، 1810 تن کنسانتره سرب با عیار 50 درصد سرب و 450 گرم در تن نقره تولید گردید.
وی افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته (1351 تن ) 33 درصد رشد داشته است.
مدیر نخلک افزود: همچنین میزان تولید مجتمع سرب نخلک تا پایان آذرماه نسبت به برنامه سال جاری (1800 تن) 100 درصد محقق شده است.
وی افزود: میزان تولید این مجتمع طی 9 ماهه اول سال جاری، 21 هزار و 47 تن ماده معدنی جهت تامین خوراک اولیه کارخانه فرآوری است.
مدیر نخلک از فعالیتهای صورت گرفته در مجتمع سرب نخلک می توان به 940 مترمکعب استخراج به روش پرشونده و 3 هزار و 615 متر مکعب استخراج به روش انباره ای اشاره کرد.
شریعت پناهی گفت: بر اثر برنامه ریزی های صورت گرفته و اجرای سیستم سرویس و نگهداری میزان توقفات خط تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته

40درصد کاهش یافته است.

مهندس شریعت مدیر نخلک

نخلک

آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است

آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است

در پی انتقاداتی که در کانال تلگرامی نقد چوپانان نسبت به طرح ریزه باران شده بود و خواستار گزارش کار و گزارش در آمد و خرج کرد این طرح شده بود خوشبختانه همشهری خوب ما جناب علینقی جلال به کلیه انتقادات با دلخوری فراوان پاسخ خود را در کانال سلام چوپانان منتشر کرده اند . 
چوپانان آباد ضمن تشکر از برنامه ریزان طرح فوق و خیرین محترم وجناب آقای جلال برای پاسخگویی امیدوار است که همه با زبانی نرمتر و برادرانه تر در آبادانی چوپانان کوشا باشیم
ریزه باران ..
ضمن عرض ادب  و احترام خدمت مردم فهیم و انسانهای پاک آبادی  ، اونایی که چشم و زبانشون هم مثل قلبشون پاکه . اونایی که درک بالا دارند و مغزی بزرگ  . 
قبل از هر چیز بابت تاخیر در اطلاع رسانی شرمنده ام ولی قطعا بخاطر پیشنهاد واجرای طرح ریزه باران  شرمنده نیستم بلکه سر بلندم .
به لطف خیرین بزرگوار آبادی و همت چندتا جوون که همکاری کردن ، تونستیم حداقل کلاسها و دفترمدرسه دخترونه سمیه را رنگ آمیزی کنیم و رنگ و لعابی بهش بدیم . 
مدرسه پسرونه هم نصف کار رنگ آمیزی کلاسها و سالنش انجام شد . و ادامه کار لازم بود در روزهای تعطیلی مدرسه انجام بشه ولی متاسفانه چندتا اتفاق ناگوار و مراسم و عزاداری و مشغله فکری بنده در مورد کار اقامتگاه و رفت آمدهای نایین و اصفهان و خلاصه گذشت چندتا پنجشنبه جمعه و کمی هم عدم تمرکز بنده و...   وقفه ای در کار ایجاد کرد. 
 تا اینکه ... 
فضولیها و حسادتها و حرفای مفت عده ای شروع شد  ، ما هم که عباس صفری و لجباز !! دیگه رغبتی برای ادامه کار پیدا نکردم .
تا اینکه ... 
چندروز پیش دو تا از دانش آموزای مدرسه ستوده با کمال احترام و بزرگواری  پیش من اومدن و گفتند "چون  دیوارها بتونه شده و سمباده خورده  ، لباسهای ما هر روز کثیف میشه و مادرامون عاجز شدن و لطف کنید رنگ مدرسه را تمومش کنید " .... من هم چون بزرگواری این دو تاعزیز را دیدم و دلیل منطقی که گفتند ، بهشون قول دادم هرچه زودتر رنگ کلاسها و سالن مدرسه را تموم میکنم . و امروز عصر هم رفتم مقداری کار را پیش بردم و تا چند روز دیگه انشااله رنگ آمیزی تمومه . 

و اما یه توضیح ضروری ... 
ریز حساب کارت ریزه باران را در پیام زیر ببینید 
آخرین واریزی عزیزان خیر به مبلغ 100 هزار تومن در تاریخ 27 مهرماه .
آخرین موجودی کارت #ریزه باران  در 27مهرماه مبلغ 57،804،061 ریال .
واریزی سود حساب در تاریخ 30مهر توسط بانک کشاورزی 384،910 ریال 
برداشت مبلغ 10،000،000 ریال از کارت در تاریخ 8 آبان ،بنا به درخواست بنده ، بابت علی الحساب وجوهی که پرداخت کرده بودم ( پول رنگ ) .
واریزی سود حساب در تاریخ 30آبان توسط بانک کشاورزی 423،471 ریال.
برداشت مبلغ 15،380،000 ریال از کارت در تاریخ 3 آذر ، بنا به درخواست بنده و پس از ارائه فاکتورها و ریز پرداختی های بنده و دستمزد جوونای عزیزی که همکاری کرده بودند . 
واریزی سود حساب در تاریخ 30آذر توسط بانک کشاورزی 280،913ریال.
مانده نهایی کارت ریزه باران  تا امروز 25 دیماه ، مبلغ 32،462،355 ریال  میباشد .
نکته دیگر اینکه اگر سنگ اندازیها و حرفهای صد تا یه غاز انگیزه را از ما نمیگرفت ، قطعا اهداف بالا تر و بهتری برای طرح داشتیم ، ولی متاسفانه حال و روز این روزهای آبادی بصورتیه که ...
بیشترین ماهیچه ی فعال ، ماهیچه ی زبان سرخ است .!

در پایان ضمن اینکه بخاطر لطف خیرین بزرگوار که اکثرا هم خارج از آبادی زندگی می کنند ،تمام قد می ایستم و به رسم ادب و احترام دست برسینه میگذارم ،  از همکاری عزیزان در شورا و دهیاری و روحانی آبادی هم سپاسگزارم (البته بیش از این توقع میرفت). 
و اعلام میکنم طرح ریزه باران همچنان پابرجا و زنده به راهش ادامه خواهد داد و سند افتخاری خواهد شد برای بزرگی و نیک اندیشی مردم بزرگوار چوپانان . 
یا حق 
علینقی جلال

اطلاعیه دهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال 1396

اطلاعیه دهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال 1396

1395/10/22
 
باسلام و آرزوی موفقیت، 
داوطلبان گرامی جهت ثبت نام می‌توانند از تاریخ بیست و پنجم دی ماه 1395 لغایت بیست و پنجم بهمن ماه 1395 با مراجعه به سایت معاونت آموزشی و اسکن مدارک مشروحه زیر نسبت به ثبت نام  خود اقدام نمایند. بدیهی است هرگونه مغایرت مدارک ارائه شده با دستورالعمل موجب کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام از طرف دانشگاه خواهد شد. 

شرایط ورود به دوره : 
1- برخورداری از شرایط عمومی تحصیل رایگان
2- دانش آموخته مقطع کارشناسی پیوسته و  ناپیوسته کلیه رشته های گروه علوم پزشکی و گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی 
3- دارا بودن حداکثر 25 سال سن در زمان ثبت نام آزمون (متولدین 25 دی ماه 1370 به بعد). مدت زمان سربازی و طرح نیروی انسانی به حداکثر سن اضافه می¬شود. 
4- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از نظر نظام وظیفه (در مورد آقایان).
تبصره- کسانی که خدمت نظام وظیفه آنان حداکثر تا قبل از شروع نیمسال اول سال تحصیلی 97-1396 (زمان ثبت نام پس از قبولی) به اتمام می‌رسد می‌توانند به صورت مشروط در آزمون شرکت کنند. بدیهی است در صورتی که پذیرفته شدگان در آزمون تا زمان ثبت نام کارت پایان خدمت دریافت نکرده باشند، قبولی آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد. دانشگاه هیچ مسئولیتی در مورد مکاتبه با سازمان نظام وظیفه و اخذ مجوز یا مهلت ندارد. دانشگاه هیچ مسئولیتی در مورد خسارات احتمالی که از این ناحیه به داوطلب وارد می‌شود ندارد. 
5- دانش آموختگان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی از دانشگاه‌های سراسری و آزاد و غیره حق شرکت در آزمون را ندارند.
6- دارا بودن معدل کل دیپلم بالاتر از 17
7- دارا بودن معدل مقطع کارشناسی بالاتر از 16
8 – دارا بودن یکی از مدارک زبان انگلیسی به شرح زیر: 
 

نام مدرک زبان

حد نصاب قبولی

TOEFL

500

IELTS

6

MSRT

50

MHLE

50








داوطلبانی که مدرک زبان ندارند می‌توانند به صورت مشروط در آزمون کتبی شرکت کنند. لکن ارائه مدرک زبان جهت شرکت در مرحله دوم(مصاحبه و ارزیابی فراشناختی) الزامی می¬باشد.
9-  قبولی در آزمون ورودی  به صورت چند مرحله ای  و شامل آزمون کتبی، مصاحبه و ارزیابی فرا شناختی می‌باشد.
10 - دانشجویان مشمول آیین نامه استعدادهای درخشان و برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی از احراز شرط معدل دیپلم 17 و بالاتر و معدل کارشناسی 16 و بالاتر معاف می‌باشند. دانشجویان موضوع آیین نامه فوق عبارتند از :
الف)  برگزیدگان آزمون سراسری گروه علوم تجربی تا رتبه 500 کشوری در آزمون سراسری کنکور (با معرفی سازمان سنجش آموزش کشور).
ب ) دارندگان مدال طلا، نقره و برنز کشوری از المپیادهای علمی دانش آموزی (با معرفی وزارت آموزش و پرورش)
ج ) برگزیدگان حائز رتبه های اول تا سوم نهایی جشنواره رازی، جشنواره های خوارزمی (در زمینه علوم پزشکی) با معرفی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و گروه غیر پزشکی با معرفی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
د ) مالکان ابداع یا اختراع ثبت شده با تائید معاونت تحقیقات و فن آوری وزارتخانه های مربوطه .
ه ) دانشجویان نمونه کشوری گروه پزشکی با معرفی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رشته های غیر پزشکی با معرفی وزارت علوم تحقیقات و فناوری.
و) دانشجویان پژوهشگر برجسته به تایید شورای پژوهشی دانشگاه و براساس دستورالعملی که از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت تدوین و به دانشگاه ها اعلام گردیده است.
ح) برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی با تایید مرکز رشد استعداهای درخشان و معاونت های آموزشی دانشگاهها.

برای اطلاعات بیشتر به ادرس زیر مزاجعه کنید
http://rahe-moshaver.blogfa.com/post-761.aspx

قرمه سبزی شب عید


قرمه سبزی شب عید
نوشته:غلامرضا نوری (.کیهان ژولیده )
 بیاد او (مادر)
 اواخر اسفند سال 48 معدن نخلک
کارگرها از معدن رفته بودن معدودی کارگر بخاطر نگهبانی مونده بودن که بجاش طی سال مرخصی بگیرن .از جمله یکی از اون افراد خوش شانس ما بودیم باید حدود بیست روزی درمعدن  تنها میبودیم باتفاق چند خانواده دربدر دیگه اونموقع ها کارگرها عصر جمعه حرکت میکردن نخلک عصر پنجشنبه بر میگشتن بخاطر این مرسوم بود پلو را اونهایی که داشتن شب جمعه وشب عید راه بندازن .وبی تعارف یکی مثل ما فقط شب عید اونم اگه انارک باشیم ودسترسی به سبزی باشه البته سبزی هم با ید از اول اسفند سفارش میدادی .تو بازار نبود

ما معمولا مشتری معصومه زن استاد علی صحرایی بودیم .همیشه چند کیلو سبزی و یک دسته سبزی باقلا برای عید میورد سبزی باقلارا داخل یک لیوان گنده میذاشتیم .از هفت سین خبری نبود .دلمون خوش بود از شمایل زیبای گل باقلا وبوی خوشش .(دو چیز هیچوقت یادم نرفت دو چیزی که منا یاد عید میندازه .چلو خورشت سبزی و گل باقلا )دوستان برنوشته های من ایراد نگیرید اون چیزی که میگم مینویسم بیخیال ادبیات .مردم اینجور دوست دارن مثل خودم .(بقولی مایوم تدارت توات )کارگرها از معدن رفته بودن سبزی هم نخلک نبود .یخچال وفریزری هم نبود که از قبل فریز کنی .یخچالها اونموقعها نفتی بودن هرکسی هم نمیتونست بخره.برق هم در شبانه روز سه چار ساعت بیشتر نبود .پس باید یک فکری برمیداشتیم خودمون اینجا بهترین کار این بود که بریم از بیابون سبزی خودرو بچنیم چیزهای مثل .پیازو. تره تیزک .پرپولوک  .کار خدا اطراف نخلک انباشته این سبزی ها بود .یادمه مادر بمن گفت (امشو زی هه ووسم گو صحبی زی ایشم راستی اونبار دینامیت و یک مشتی تره تیزک جمع کیرم شو را خورش سوزی ایپیچم هم خویومنی را هم پیره جنه چوها را گو صحرا ناشن شو راستی ماما پیرو جی هو )خیلی خوشحال شدم این یکی را دوست داشتم پرپولوک .ضمنا قلباسنگمم (قلاب سنگ) برمیداشتم چروک (گنجشک) می زدم بهرحال به شوق وذوق گنجشک پرپولوک خوابیدم .صبح زود طبق معمول صدای مادر بود که( وریوست anarakme@
پیشین گرتا تا ایشم .گونی بابا حسن جی ورگیر اگر گوله اشتر بو جمع کر بر تی نیری ما ما فاطمه را شوا نو حشک ای پیچه هیزم نداره )اونموقعا گرچه برای سوخت هیزم تاق بود ولی جنگلبانی سخت گیری میکرد .مردم مجبور بودن از سرگین الاغ وبیشتر گوله شتر استفاده کنند برای سوخت دوام خوبی داشت .ویک چیز عادی بود .نه کسی بد عنقی میکرد ونه کسی مریض وخسته میشد خیلی عادی .بود برای همه خصوصا در روستاها ومعادن  جاهاهی که دسترسی نبود به سوخت حالا اگه چارتا بوته سوخت هم جمع میکردن میفروختن میزدن زخم یک بد بختی خودشونم از روش ماما فاطمه استفاده میکردن .کاری نداریم صبح زود بلند شدیم و حرکت .بچه ها را اول بامید خدا وبعد خواهرم نصرت(خدارحمتش کنه خیری از دنیا ندید نازنین خواهرم ) گذاشتیم .هرچند که دل مادرم همش لرزید تا برگشتیم و دلواپس خونه وبچه ها بود اخه نصرت را عقد کرده بودیم اونوقت هم رسم نبود تا زمان عروسی دوماد بیاد در خونه عروس ولی چون دوماد ما غریب بود رسم نمیدونست احتمال داشت بیاد دم در خونه اونوقت بابا حسابشا کف دستش بذاره . بقولی (مایوم ماما هی از دی شاخه وی ای شاخه نپر ماما ادم حالیش نابو چی اواجی جون .ولی خوب حرف حرف ایاره ماما ایواج جون گوشوم تو هو )باری بهر جهت رفتیم بیابون مشغول شدیم هی جمع کردیم تا ظهر شدلابلای کارهم خدا رحمتش کنه مادرا چاربیتی با لهجه خاص وقشنگی میخوند .بهرحال دم دمای ظهر با کلی بار از بیابون اومدیم .گوله ها را ماما فاطمه دادم برمبنای تعداد پنج ریال داد .پرپولوکها هم که شسته شد ریشه ها یا غده  هاشون مه مثل سیب ترشی هست دادیم دخترا خوردن .برگهاش بهمراه برگ تره تیزک سهم مادر که بساط شام مهیا بشه . بعد از ظهر تنور ماما فاطمه  درکنار منقل بابا حسن روشن شد مادر هم اجاق شب عید را روشن کرد .تا شب نون داغ . پلو مادر اماده شد چه عطر بوی پیچیده بود خدا بیامرز همش میگفت( مو ماما دستو پختوم خوب نهو یک عمری بیلد نبیه چیی ایپیپچی) ولی تعارف میکرد اون ماهر ترین اشپز وخیاط دوره خودش بود خدا رحمتش کنه اونشب یک ساعتی من غذا برای پیرزنها وپیرمردهای نخلک که کسی نداشتن بردم بعدم هم نوبت خودم شد بهترین چلو خورشت سبزی عمرم را خوردم . اخر شبم یک بشقاب برنج برای انسان خیالی باسم ماما پیرو گذاشت .فردا ظهر فهمیدیم ماما پیرو هم خودمون بودیم . 
بهر حال مطلب به بهانه تولد مادر که درابان بود تهیه گردید .ایشون بیست هشت ابان 1317بدنیا اومدن ودرست 75سال بعد بدون یکروز کم وزیاد  بیست هفت  ابان برحمت خدا رفتند .غلامرضا نوری (.کیهان ژولیده )ابان 95

قرمه سبزی شب عید


قرمه سبزی شب عید
نوشته:غلامرضا نوری (.کیهان ژولیده )
 بیاد او (مادر)
 اواخر اسفند سال 48 معدن نخلک
کارگرها از معدن رفته بودن معدودی کارگر بخاطر نگهبانی مونده بودن که بجاش طی سال مرخصی بگیرن .از جمله یکی از اون افراد خوش شانس ما بودیم باید حدود بیست روزی درمعدن  تنها میبودیم باتفاق چند خانواده دربدر دیگه اونموقع ها کارگرها عصر جمعه حرکت میکردن نخلک عصر پنجشنبه بر میگشتن بخاطر این مرسوم بود پلو را اونهایی که داشتن شب جمعه وشب عید راه بندازن .وبی تعارف یکی مثل ما فقط شب عید اونم اگه انارک باشیم ودسترسی به سبزی باشه البته سبزی هم با ید از اول اسفند سفارش میدادی .تو بازار نبود

ما معمولا مشتری معصومه زن استاد علی صحرایی بودیم .همیشه چند کیلو سبزی و یک دسته سبزی باقلا برای عید میورد سبزی باقلارا داخل یک لیوان گنده میذاشتیم .از هفت سین خبری نبود .دلمون خوش بود از شمایل زیبای گل باقلا وبوی خوشش .(دو چیز هیچوقت یادم نرفت دو چیزی که منا یاد عید میندازه .چلو خورشت سبزی و گل باقلا )دوستان برنوشته های من ایراد نگیرید اون چیزی که میگم مینویسم بیخیال ادبیات .مردم اینجور دوست دارن مثل خودم .(بقولی مایوم تدارت توات )کارگرها از معدن رفته بودن سبزی هم نخلک نبود .یخچال وفریزری هم نبود که از قبل فریز کنی .یخچالها اونموقعها نفتی بودن هرکسی هم نمیتونست بخره.برق هم در شبانه روز سه چار ساعت بیشتر نبود .پس باید یک فکری برمیداشتیم خودمون اینجا بهترین کار این بود که بریم از بیابون سبزی خودرو بچنیم چیزهای مثل .پیازو. تره تیزک .پرپولوک  .کار خدا اطراف نخلک انباشته این سبزی ها بود .یادمه مادر بمن گفت (امشو زی هه ووسم گو صحبی زی ایشم راستی اونبار دینامیت و یک مشتی تره تیزک جمع کیرم شو را خورش سوزی ایپیچم هم خویومنی را هم پیره جنه چوها را گو صحرا ناشن شو راستی ماما پیرو جی هو )خیلی خوشحال شدم این یکی را دوست داشتم پرپولوک .ضمنا قلباسنگمم (قلاب سنگ) برمیداشتم چروک (گنجشک) می زدم بهرحال به شوق وذوق گنجشک پرپولوک خوابیدم .صبح زود طبق معمول صدای مادر بود که( وریوست anarakme@
پیشین گرتا تا ایشم .گونی بابا حسن جی ورگیر اگر گوله اشتر بو جمع کر بر تی نیری ما ما فاطمه را شوا نو حشک ای پیچه هیزم نداره )اونموقعا گرچه برای سوخت هیزم تاق بود ولی جنگلبانی سخت گیری میکرد .مردم مجبور بودن از سرگین الاغ وبیشتر گوله شتر استفاده کنند برای سوخت دوام خوبی داشت .ویک چیز عادی بود .نه کسی بد عنقی میکرد ونه کسی مریض وخسته میشد خیلی عادی .بود برای همه خصوصا در روستاها ومعادن  جاهاهی که دسترسی نبود به سوخت حالا اگه چارتا بوته سوخت هم جمع میکردن میفروختن میزدن زخم یک بد بختی خودشونم از روش ماما فاطمه استفاده میکردن .کاری نداریم صبح زود بلند شدیم و حرکت .بچه ها را اول بامید خدا وبعد خواهرم نصرت(خدارحمتش کنه خیری از دنیا ندید نازنین خواهرم ) گذاشتیم .هرچند که دل مادرم همش لرزید تا برگشتیم و دلواپس خونه وبچه ها بود اخه نصرت را عقد کرده بودیم اونوقت هم رسم نبود تا زمان عروسی دوماد بیاد در خونه عروس ولی چون دوماد ما غریب بود رسم نمیدونست احتمال داشت بیاد دم در خونه اونوقت بابا حسابشا کف دستش بذاره . بقولی (مایوم ماما هی از دی شاخه وی ای شاخه نپر ماما ادم حالیش نابو چی اواجی جون .ولی خوب حرف حرف ایاره ماما ایواج جون گوشوم تو هو )باری بهر جهت رفتیم بیابون مشغول شدیم هی جمع کردیم تا ظهر شدلابلای کارهم خدا رحمتش کنه مادرا چاربیتی با لهجه خاص وقشنگی میخوند .بهرحال دم دمای ظهر با کلی بار از بیابون اومدیم .گوله ها را ماما فاطمه دادم برمبنای تعداد پنج ریال داد .پرپولوکها هم که شسته شد ریشه ها یا غده  هاشون مه مثل سیب ترشی هست دادیم دخترا خوردن .برگهاش بهمراه برگ تره تیزک سهم مادر که بساط شام مهیا بشه . بعد از ظهر تنور ماما فاطمه  درکنار منقل بابا حسن روشن شد مادر هم اجاق شب عید را روشن کرد .تا شب نون داغ . پلو مادر اماده شد چه عطر بوی پیچیده بود خدا بیامرز همش میگفت( مو ماما دستو پختوم خوب نهو یک عمری بیلد نبیه چیی ایپیپچی) ولی تعارف میکرد اون ماهر ترین اشپز وخیاط دوره خودش بود خدا رحمتش کنه اونشب یک ساعتی من غذا برای پیرزنها وپیرمردهای نخلک که کسی نداشتن بردم بعدم هم نوبت خودم شد بهترین چلو خورشت سبزی عمرم را خوردم . اخر شبم یک بشقاب برنج برای انسان خیالی باسم ماما پیرو گذاشت .فردا ظهر فهمیدیم ماما پیرو هم خودمون بودیم . 
بهر حال مطلب به بهانه تولد مادر که درابان بود تهیه گردید .ایشون بیست هشت ابان 1317بدنیا اومدن ودرست 75سال بعد بدون یکروز کم وزیاد  بیست هفت  ابان برحمت خدا رفتند .غلامرضا نوری (.کیهان ژولیده )ابان 95

آیت الله هاشمی رفسنجانی


آیت الله هاشمی رفسنجانی 


Image result for ‫هاشمی رفسنجانی‬‎ Image result for ‫هاشمی رفسنجانی‬‎ Image result for ‫هاشمی رفسنجانی‬‎  
Image result for ‫هاشمی رفسنجانی‬‎ Image result for ‫هاشمی رفسنجانی‬‎
Image result for ‫هاشمی رفسنجانی‬‎ Image result for ‫هاشمی رفسنجانی‬‎
Image result for ‫هاشمی رفسنجانی‬‎ Image result for ‫هاشمی رفسنجانی‬‎
Image result for ‫هاشمی رفسنجانی‬‎ Image result for ‫هاشمی رفسنجانی‬‎
Image result for ‫تصاویر خانوادگی رفسنجانی‬‎ Image result for ‫آخرین تصاویر رفسنجانی‬‎
Image result for ‫انالله هاشمی رفسنجانی‬‎

70 کیلوگرم مواد مخدر در نایین کشف شد


70 کیلوگرم مواد مخدر در نایین کشف شد

نایین- اصفهان- ایرنا- فرمانده انتظامی نایین از کشف 70 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده چوپانان به خور از سه دستگاه خودروی عبوری خبر داد.

سرهنگ صادق کاظمزاد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در بازرسی ازسه دستگاه سواری که درجاده چوپانان به خور درحرکت بودند این مقدار مواد مخدر کشف و ضبط شد. 
وی اضافه کرد: این مقدار مواد مخدر از سوی ماموران مستقر در پاسگاه چوپانان به هنگام کنترل خودرو های عبوری کشف و هشت نفر در این ارتباط دستگیر شدند. 
فرمانده انتظامی نایین اضافه کرد: روزانه بطور متوسط افزون بر پنج هزار دستگاه خودرو از محور های ارتباطی این شهرستان عبور می کنند. 
شهرستان نایین در 140کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد .
ت 7136/ 6022
منبع: ایرنا

70 کیلوگرم مواد مخدر در نایین کشف شد


70 کیلوگرم مواد مخدر در نایین کشف شد

نایین- اصفهان- ایرنا- فرمانده انتظامی نایین از کشف 70 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده چوپانان به خور از سه دستگاه خودروی عبوری خبر داد.

سرهنگ صادق کاظمزاد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در بازرسی ازسه دستگاه سواری که درجاده چوپانان به خور درحرکت بودند این مقدار مواد مخدر کشف و ضبط شد. 
وی اضافه کرد: این مقدار مواد مخدر از سوی ماموران مستقر در پاسگاه چوپانان به هنگام کنترل خودرو های عبوری کشف و هشت نفر در این ارتباط دستگیر شدند. 
فرمانده انتظامی نایین اضافه کرد: روزانه بطور متوسط افزون بر پنج هزار دستگاه خودرو از محور های ارتباطی این شهرستان عبور می کنند. 
شهرستان نایین در 140کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد .
ت 7136/ 6022
منبع: ایرنا

شفافیت در طرح ریزه باران امری منطقی است

شفافیت در طرح ریزه باران امری منطقی است

طرح خوب ریزه باران با تبلیغات کانال تلگرامی سلام چوپانان و همکاری چند خیر برای تعمیرات مدارس چوپانان در تابستان آغاز شد و با لبیک خیرین چوپانانی و چوپانانی الاصل روبرو شد  اما اخیرا کانال تلگرامی نقد چوپانان ضمن انتقاد از سرانجام این طرح خواهان شفافیت این کار خیر برای جلب اعتماد عمومی شده است که انتظار می رود خیرین محترم و کانال سلام چوپانان هر چه زودتر به این خواسته منطقی جوابی مسئولانه ارائه کنند تا اعتماد عمومی خدشه دار نشود از انتقاد کنندگان و انتقاد پذیران تشکر فراوان می نمایم

در زیر صحبت ها و فعالیت های انجام شده را با ذکر منابع جهت یاد آوری بیان می نماییم

 

به گزارش کانال تلگرامی نقد چوپانان

چند وقتیه از طرح ریزه باران و موجودی اون و کارهای در دست اقدام خبری نیست.شاید اتفاقی افتاده.ما که نمیدانیم.شاید اگه اطلاع رسانی بشه مشخص بشه.شایدم اطلاع رسانی گذاشته شده برای ایام انتخابات شایدم به چیزی که میخواستن رسیدن شاید توهمون برهه زمانی نیاز داشتن بهش ما که نمیدانیم

 

به گزارش سلام چوپانان:

 لیست خیرین مدرسه یار چوپانان در طرح ریزه باران

 

-- آقای محمود مختار به جمع خیرین مدرسه یار پیوستند

-- علینقی جلال به جمع خیرین مدرسه یار پیوستند . (بیادمرحوم بمانعلی جلال و مرحوم علی آقا بیک)

-- خانم ثریا کاظمی به جمع خیرین مدرسه یار پیوستند .(بیاد مادر بزرگوارشون مرحومه منصوره فاتح)

-- آقای محمد علی سلطانی به جمع خیرین مدرسه یار پیوستند (بیاد پدر و مادر مرحومشان ، مرحوم حسین سلطانی و مرحومه زبیده رضاییان)

-- آقای محمدعلی علی بمانی  به جمع خیرین مدرسه یار پیوستند .

-- خانم صدیقه مطلبی فرزند مرحوم حسن ، به جمع خیرین مدرسه یار پیوستند . 

-- آقای رضا علی بمانی فرزند مرحوم حسین ، به جمع خیرین مدرسه یار پیوستند .

-- آقای محمدرضا جلالپور فرزند مرحوم عباس خالوحسن و مرحومه کشور ، به جمع خیرین مدرسه یار پیوستند .

-- آقای محمد جعفر یزدانی به جمع خیرین مدرسه یار چوپانان پیوستند .(بیاد پدربزرگوارشان مرحوم قربانعلی یزدانی

-- خانواده مرحوم ابوالقاسم جلالپور پسر مهدی قاسم ، به جمع خیرین مدرسه یارچوپانان پیوستند . (مقارن با سالگرد مرحوم ابوالقاسم و بیاد ایشان ).

-- آقای مهدی عظیمی پسر عباس به جمع خیرین مدرسه یار چوپانان پیوستند .

-- حاجیه خانم خدیجه رفیع به جمع خیرین مدرسه یار چوپانان پیوستند . ( بیاد همسر مرحومشان حاج شعبانعلی اردیبی ) 

-- آقای محمد آزاد پسر فضل اله به جمع خیرین مدرسه یار چوپانان پیوستند .(محمد آقا جزو نفرات اول بودند که بحساب مشترک ریزه باران واریزی داشتند ).

-- آقای فرهاد نجفیان پسر حاج بمانعلی ، نوه مرحوم مهدی علی صفر و کلثوم یاوری ، به جمع خیرین مدرسه یار چوپانان پیوستند .

-- خانواده مرحوم علی اکبر مرتضوی(اکبر سرکویری) به جمع خیرین مدرسه یارچوپانان پیوستند .

--آقای فرشید نجفیان پسر حاج بمانعلی ، به جمع خیرین مدرسه یار چوپانان پیوستند . 

-- آقای حاج نصرت اله (حجت) جلالپور ، به جمع خیرین مدرسه یار چوپانان پیوستند . (بیاد پدرمرحومشان حاج سلطانعلی جلالپور)

--  آقای رضا فاتح پسر حسین فتحی ، به جمع خیرین مدرسه یار چوپانان پیوستند

-- آقای علی جلال پسر مهدی حسین گل ، با کمک در رنگ آمیزی مدارس به جمع خیرین مدرسه یار پیوستند .

-- آقای امیرحسین خاکسار پسر علی خوشحال ، با کمک در رنگ آمیزی مدارس به جمع خیرین مدرسه یار پیوستند .

-- آقای محمد مرتصوی پسر مرحوم حمید رضا ، نوه مرحوم اکبر سرکویری با کمک دررنگ آمیزی مدارس به جمع خیرین مدرسه یار پیوستند.

-- آقای علی اکبر جلال پسر محمد بمانعلی با کمک در تعمییرات کلاسها ، به جمع خیرین مدرسه یار پیوستند .

-- آقای امیر جلال پسر محمد بمانعلی با کمک در رنگ آمیزی مدارس به جمع خیرین مدرسه یار پیوستند .

-- آقای کورش قاسمیان پسر مرحوم استاد یداله و طیبه جلالپور باکمک در طراحی روی درب مدرسه به جمع خیرین مدرسه یار پیوستند . (بیاد پدر مرحومشان استاد یداله قاسمیان).

 

--ورثه مرحوم استاد رضا ظرافتکار بیاد مادرشان ، مرحومه زبیده معصومی ،   مبلغ پانصدوپنج هزار تومان به طرح #ریزه باران کمک کردند ودر لیست خیرین مدرسه یار چوپانان قرار گرفتند.

-- سرکار خانم پری طباطبایی انارکی دختر مرحوم میرباقر و ملکه خانم دایی ، مبلغ پانصدهزارتومان به طرح #ریزه باران کمک کردند و در لیست خیرین مدرسه یار چوپانان قرارگرفتند . 

-- آقای دکتر عباسعلی حلوانی مبلغ پانصد هزارتومان به طرح ریزه باران کمک کردند و در لیست خیرین مدرسه یار چوپانان قرار گرفتند .

--آقای مهندس علی عسکریان فرزند حسن یاور مبلغ پانصد هزار تومان به طرح ریزه باران کمک کردند و در لیست خیرین مدرسه یار چوپانان قرار گرفتند .

-- ورثه مرحوم حاج اسداله ثابتی با خرید تعدادی تخته وایت برد کلاسی و ماژیکهای مربوطه ، به جمع خیرین مدرسه یار چوپانان پیوستند .(بیاد شهید احمد ثابتی و پدر و مادر مرحومشان )

-- سرکارخانم مهری عسکریان دختر مرحوم محمود و نوه حسن یاور برای شادی روح پدر و همسر مرحومشان مرحوم کیکاووس با واریز مبلغ یک میلیون و یکصدوبیست هزار تومان بابت خرید هشت دستگاه پنکه برای مدارس چوپانان ، به جمع خیرین مدرسه یار چوپانان پیوستند .

-- جناب آقای دکتر ابوالحسن حلوانی با پرداخت مبلغ یک میلیون و پانصدهزارتومان  ، به جمع خیرین مدرسه یار چوپانان پیوستند .

 سپاس از همه بزرگواران

 6037701144234207   بنام آقای سید سعید ترابی ، روحانی بزرگوار آبادی

 نقد چوپانان در آخرین گزارش خودنوشت:

سیدسعید ترابی:

سلام علیکم تو این کارهرقدر شورا تاثیر گذاره من هم همونقدر حرفم تاثیر داره ویه کارت فقط به اسم من می باشد تو کار اجرایش اگر با بنده می بود قطعا هردو مدرسه را با هم جلو می بردم وقطعا بدانید در اولین فرصت جلوی این کار گرفته می شود که کار به درستی انجام شود وجلوی شایعات را ببندیم از اینکه یادآوری کردید ممنونم ولی قبل از یادآوری شما صحبت با چند نفر از اعضای شورا داشتم وان شاالله در روزهای آینده در این مورد جلسه ای خواهیم داشت.

دکتر قاضی


دکتر قاضی
نقل از : کانال تلگرامی سلام چوپانان
پزشک خوب و مجرب این روزهای چوپانان که دیده شده چوپانانیها از شهرها هم میان روستا برای ویزیت و تشخیصهای مشکل گشاش... اهالی به نسخه های ایشون اعتقاد عجیبی دارند

به نوبه خودمون از زحمات دکتر قاضی تشکر میکنیم.
 خصوصا خصوصا خصوصا
 صمیمانه از حسن برخورد ایشون با بیماران و احترام وافرشون به سالمندان چوپانانی سپاسگزاریم و آرزوی بهترینها را براشون داریم
سربلند و پیروز باشی دکتر قاضی عزیز
چوپانان آباد : بهداری و مرکز بهداشت چوپانان تاریخی طولانی نزدیک به 70 سال دارد و در این مدت طولانی پزشکان و پرستاران زیادی که اکثرا هم غیر بومی بوده اند به مردم ما و مردم روستاهای اطراف خدمات ارزنده ای نموده اند که جای تقدیر از همه آنها را دارد و اگر نویسندگان و وبلاگ نویسان بتوانند با این بزرگان یا فرزندانشان تماس گرفته و جهت قدردانی از آنها برای ماندگاری در تاریخ چوپانان بیوگرافی آنها را بنویسند واقعاً نشانه قدر شناسی ما خواهد بود 
تا آنجا که ذهن من یاری می کند خدمتگزاران زیر خدمات ارزندهاشان شامل حال ما مردم شده است:
آقای دکتر مهدی آقابیکی- ایشان به عنوان پرستار خدمتگزار مردم بودند ودر زمان غیبت پزشک بسیاری از امور طبابت                                           بدست توانای این بزرگ مردم در چوپانان  حدود 30 سال انجام پذیرفته است
آقای دکتر خلیلی
آقای دکترعلاقه بند 
آقای دکتر جزایری : ایشان یک هفته در جدق و یک هفته در چوپانان بودند
آقای دکتر رضوان : ایشان سپاه بهداشت در فرخی و چاهملک و چوپانان بودند
آقای دکتر امیری 
چند دکتر هندی و پاکستانی
آقای دکتر حلوانی : پزشک بومی چوپانان
آقای دکتر مالکی : اصالتا چوپانانی 
و تعداد زیادی از پزشکان که بعد از انقلاب در چوپانان خدمت کردند که متاسفانه اطلاعات من بسیار ضعیف است 
و تعداد زیادی انسان های بزرگوار که در کسوت پرستاری خادم مردم بوده اند که جا دارد حتما به این مقوله بپردازیم
به کانال تلگرامی چوپانان آباد بپیوندید