چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است

آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است

در پی انتقاداتی که در کانال تلگرامی نقد چوپانان نسبت به طرح ریزه باران شده بود و خواستار گزارش کار و گزارش در آمد و خرج کرد این طرح شده بود خوشبختانه همشهری خوب ما جناب علینقی جلال به کلیه انتقادات با دلخوری فراوان پاسخ خود را در کانال سلام چوپانان منتشر کرده اند . 
چوپانان آباد ضمن تشکر از برنامه ریزان طرح فوق و خیرین محترم وجناب آقای جلال برای پاسخگویی امیدوار است که همه با زبانی نرمتر و برادرانه تر در آبادانی چوپانان کوشا باشیم
ریزه باران ..
ضمن عرض ادب  و احترام خدمت مردم فهیم و انسانهای پاک آبادی  ، اونایی که چشم و زبانشون هم مثل قلبشون پاکه . اونایی که درک بالا دارند و مغزی بزرگ  . 
قبل از هر چیز بابت تاخیر در اطلاع رسانی شرمنده ام ولی قطعا بخاطر پیشنهاد واجرای طرح ریزه باران  شرمنده نیستم بلکه سر بلندم .
به لطف خیرین بزرگوار آبادی و همت چندتا جوون که همکاری کردن ، تونستیم حداقل کلاسها و دفترمدرسه دخترونه سمیه را رنگ آمیزی کنیم و رنگ و لعابی بهش بدیم . 
مدرسه پسرونه هم نصف کار رنگ آمیزی کلاسها و سالنش انجام شد . و ادامه کار لازم بود در روزهای تعطیلی مدرسه انجام بشه ولی متاسفانه چندتا اتفاق ناگوار و مراسم و عزاداری و مشغله فکری بنده در مورد کار اقامتگاه و رفت آمدهای نایین و اصفهان و خلاصه گذشت چندتا پنجشنبه جمعه و کمی هم عدم تمرکز بنده و...   وقفه ای در کار ایجاد کرد. 
 تا اینکه ... 
فضولیها و حسادتها و حرفای مفت عده ای شروع شد  ، ما هم که عباس صفری و لجباز !! دیگه رغبتی برای ادامه کار پیدا نکردم .
تا اینکه ... 
چندروز پیش دو تا از دانش آموزای مدرسه ستوده با کمال احترام و بزرگواری  پیش من اومدن و گفتند "چون  دیوارها بتونه شده و سمباده خورده  ، لباسهای ما هر روز کثیف میشه و مادرامون عاجز شدن و لطف کنید رنگ مدرسه را تمومش کنید " .... من هم چون بزرگواری این دو تاعزیز را دیدم و دلیل منطقی که گفتند ، بهشون قول دادم هرچه زودتر رنگ کلاسها و سالن مدرسه را تموم میکنم . و امروز عصر هم رفتم مقداری کار را پیش بردم و تا چند روز دیگه انشااله رنگ آمیزی تمومه . 

و اما یه توضیح ضروری ... 
ریز حساب کارت ریزه باران را در پیام زیر ببینید 
آخرین واریزی عزیزان خیر به مبلغ 100 هزار تومن در تاریخ 27 مهرماه .
آخرین موجودی کارت #ریزه باران  در 27مهرماه مبلغ 57،804،061 ریال .
واریزی سود حساب در تاریخ 30مهر توسط بانک کشاورزی 384،910 ریال 
برداشت مبلغ 10،000،000 ریال از کارت در تاریخ 8 آبان ،بنا به درخواست بنده ، بابت علی الحساب وجوهی که پرداخت کرده بودم ( پول رنگ ) .
واریزی سود حساب در تاریخ 30آبان توسط بانک کشاورزی 423،471 ریال.
برداشت مبلغ 15،380،000 ریال از کارت در تاریخ 3 آذر ، بنا به درخواست بنده و پس از ارائه فاکتورها و ریز پرداختی های بنده و دستمزد جوونای عزیزی که همکاری کرده بودند . 
واریزی سود حساب در تاریخ 30آذر توسط بانک کشاورزی 280،913ریال.
مانده نهایی کارت ریزه باران  تا امروز 25 دیماه ، مبلغ 32،462،355 ریال  میباشد .
نکته دیگر اینکه اگر سنگ اندازیها و حرفهای صد تا یه غاز انگیزه را از ما نمیگرفت ، قطعا اهداف بالا تر و بهتری برای طرح داشتیم ، ولی متاسفانه حال و روز این روزهای آبادی بصورتیه که ...
بیشترین ماهیچه ی فعال ، ماهیچه ی زبان سرخ است .!

در پایان ضمن اینکه بخاطر لطف خیرین بزرگوار که اکثرا هم خارج از آبادی زندگی می کنند ،تمام قد می ایستم و به رسم ادب و احترام دست برسینه میگذارم ،  از همکاری عزیزان در شورا و دهیاری و روحانی آبادی هم سپاسگزارم (البته بیش از این توقع میرفت). 
و اعلام میکنم طرح ریزه باران همچنان پابرجا و زنده به راهش ادامه خواهد داد و سند افتخاری خواهد شد برای بزرگی و نیک اندیشی مردم بزرگوار چوپانان . 
یا حق 
علینقی جلال
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد