چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

احداث خط لوله گاز ۱۶ اینچ نایین در سفر رئیس‌جمهور

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به پروژه احداث خط لوله ۱۶ اینچ شهرستان انارک به نایین، گفت: احداث این خط لوله از شهرستان نایین به انارک، حدود ۸۹ کیلومتر است که با عنایت رئیس‌جمهور عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید چگینی امروز _پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان نائین، اظهار کرد: وضعیت گازرسانی به استان اصفهان مناسب است، اما بخش‌هایی از شهرستان نائین و خوروبیابانک با مشکلاتی مواجه است که با اقدامات انجام شده و دستور وزیر نفت، گشایش‌هایی در این شهرستان‌ها ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌هایی که درخصوص تأمین سرانه خانوار داشتیم و براساس مصوبات مجلس شورای اسلامی و با دستور وزیر نفت در هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران، اعتبار مورد نیاز برای احداث خط لوله گاز ۱۶ اینچ شهرستان نائین تأمین شده است و تا پایان سال به مشترکان شهرستان‌ها گازرسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به پروژه حائز اهمیت احداث خط لوله ۱۶ اینچ شهرستان انارک به نائین، تصریح کرد: امیدواریم این پروژه در سفر ریاست‌جمهوری به استان شهیدپرور و ولایتمدار اصفهان کلید بخورد.

وی با بیان اینکه احداث خط لوله ۱۶ اینچ از شهرستان نائین به انارک حدود ۸۹ کیلومتر است، اضافه کرد: گازرسانی به ۱۲ روستای خوروبیابانک با اعتباری بالغ بر ۵۰۵ میلیارد تومان برای فاز اول اجرایی خواهد شد و امیدواریم کمتر از یک سال دیگر اجرایی شود.

چگینی خاطرنشان کرد: امیدواریم با احداث خط لوله ۱۶ اینچ در فاز اول پایداری گاز در انارک و نائین ایجاد شود و در فاز دوم علاوه‌بر گازرسانی به ۱۲ روستا خطوط لوله در خوروبیابانک در دستور کار و اجرا قرار گیرد.

وی افزود: طرح‌های دیگری در دستور کار قرار دارد که در فازهای بعدی انجام خواهد شد، از این رو به نظر می‌رسد با گازرسانی به شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک مشکلی در این راستا وجود نداشته باشد و بتوانیم گاز کافی را برای توسعه صنعت در این شهرستان‌ها در اختیار صنعتگران قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز جمهوری اسلامی ایران گفت: گازرسانی به مرغداری و دامداری کلوت محمدیه نائین، گازرسانی به پایگاه شهید شرافت و خطوط تغذیه این شهرستان نیز در دستور کار است.

رشد ۳برابری اشتعال و ۶برابری تولید در نخلک

رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت:حضور موثر بخش خصوصی در بعضی معادن مانند سرب نخلک، فروکروم جغتای و نفلین سینیت کلیبر که توجه چندانی به آن‌ها نمی‌شد، به رشد و اشتغال‌زایی بیشتر در این مناطق انجامید و در حال حاضر شاهد رشد سه برابری اشتغال، 6 برابری تولید، پنج برابری میزان ذخیره و تغییر روش استخراج در معدن سرب نخلک هستیم

سرپرست دهیاری آخرین دهیار معرفی شده

گزارشات سری کانال خصوصی ذبیگرام

طبق گزارشات این کانال بالاخره تکلیف دهیار تعیین شده هر چند که کانال شورا ساکت است  و نمی دانم چرا

گزارش هفتگی


توصیه شد مختار نباشد، موسوی عدم احراز شد، قدرت استعفا داد، مجددا موسوی مطرح و نهایتاً موسوی هم انصراف داد... ماشالله قدرتطلبانی که مورد وثوق مردم نبودند، به بالاها خوب بلدند کانال بزنن، و از ناآگاهی بعضی مسئولین استفاده مبرن و همچنان سنگ‌اندازی برای انتخاب دهیار ادامه دارد... 

و در پایان

مهندس امیرحسین شیبانی با ۴ رأی موافق بعنوان دهیار انتخابی معرفی شده و ظاهراً حداقل تا ۳ سال آینده سکان هدایت دهیاری را بعهده خواهد داشت. 

ایشالا با کمک شورا، با حمایت مردم، با تعامل مسئولین و از همه مهمتر با شناخت خوبی که مهندس شیبانی از منافذ فساد و اختلاس و عواملشون داره، حتما ۳ سال باشکوه و پرقدرت را برای دهیاری روستا خواهیم داشت

هشدار ذبیگرام!!

زمزمه‌های تعطیلی هواشناسی چوپانان و انتقال تجهیزات به شهرهای مجاور.

واژگونی پراید در محور اردکان ـ چوپانان یک نفر کشته

پرواز بالگرد برای نجات حادثه دیدگان در اردکان

بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور اردکان ـ چوپانان یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: واژگونی خودروی سواری پراید در کیلومتر ۶۰ محور اردکان ـ چوپانان در ساعت ۸:۴۰ صبح گزارش شد.پرواز بالگرد برای نجات حادثه دیدگان در اردکان


سید حسین طباطبایی افزود: بلافاصله ۲ کد آمبولانس زمینی و یک فروند بالگرد برای نجات جان مصدومان به محل حادثه اعزام شد.


وی ادامه داد: بر اثر این حادثه سه نفر مصدوم شده و متاسفانه یک نفر پیش از رسیدن نیرو‌های امدادی جان خود را از دست داد.


مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس اظهار داشت: یک مصدوم با بالگرد به بیمارستان شهید رهنمون یزد و دو مصدوم توسط آمبولانس به بیمارستان ضیایی اردکان انتقال یافتند