چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

معرفی یک کانال تلگرامی علمی توسط یک چوپانانی



معرفی یک کانال تلگرامی علمی توسط یک چوپانانی 
این کانال را به دوستان خود معرفی کنید
علی یزدانی هستم پسر حسن یزدانی (نظر علی) 
یه کانال راه اندازی کردم بنام دوره رایگان کارشناسی جذب که شامل فایلهای صوتی آموزشیه

آدرس کانال @karshenasi_jazb 
آیدی تلگرامم @ali1370es
بنده علی یزدانی هستم اهل اصفهان و توی خانواده ی معمولی و مذهبی بزرگ شدم
زندگیم به گونه ای بود که بدترین جوری که nمی تونستم باشم ،بودم.
اما طی مسیری کم کم هر روز بهتر و بهتر شدم تا اینکه  چندین سال پیش شروع کردم به مطالعه در مورد خدا و جهان و انسان و... چند سال پیش یه روز یکی از دوستام یه کار نتورکینگ بهم معرفی کرد و من دو ماه نتورکر بودم تو این شغل یه بخش آموزشی بنام موفقیت و مثبت اندیشی بود  و من اونو یاد گرفتم و خیلی در اون مورد تحقیق کردم  تا با دوره کارشناس جذب شوید و استاد گرامی آقای امیر شریفی آشنا شدم و خیلی نتیجه گرفتم در واقع این علم جواب تمام سئوالاتم رو گرفتم.
زندگی من هر روز از دیروز بهتر و عالیتر شد. 
تصمیم گرفتم این راز بزرگ رو به همه بگم تا هر کسی بتونه هر چیزی که تصورش رو بکنه رو بدست بیاره.
بنابرین شروع به کار کردم تا دوره ی کارشناسی جذب رو بسازم و در اختیار شما عزیزان قرار بدم تا بببتونین هر چیزی که بخواین رو بدست بیارین.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد