چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

مهدوی نژاد، مدیر آموزش و پرورش نایین شد



مهدوی نژاد، مدیر آموزش و پرورش نایین شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دکتر اکبر پناهی معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پروش استان اصفهان در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نایین گفت: آموزش و پرورش یک واژه خطیر و مسئولیت پذیری سنگین و دشوار است که فقط در سایه آرامش، تعامل و تعادل، تعلیم و تربیت پیشرفت می‌کند.


وی مهمترین رکن در پیشرفت تعلیم و تربیت نسل جدید را وجود اساتید و معلمان دارای تجربه شغلی، صاحب نظر، آشنایی با  فناوری های نوین و مهارت بالا در روانشناسی تربیتی دانست.


پناهی با اشاره به اهمیت ضرورت بهره گیری از دانش تخصصی افزود: امروز اگر معلمی دانش تخصصی و تجربه لازم را نداشته باشد جامعه را به بیراهه می برد چرا که با تجربه بالا می تواند آموخته های خود را سنگ بنای تحولات بعدی قرار دهد.


معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پروش اصفهان گفت: حال آموزش و پرورش خوب نیست و حل مسائل اصلی آموزش و پرورش نیازمند پژوهش معلمان و تامین تجهیزات و امکانات آموزشی برای مدارس است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته علی رغم اینکه با مشکلات زیادی روبه رو و شاهد افت تحصیلی در استان بودیم اما شهرستان نایین در زمینه رشته های نظری تجربی، ریاضی و انسانی بسیار خوب عمل کرده و این را مدیون تعامل، وحدت و همدلی بین مسئولین و دغدغه مدیران و مسئولین آموزش و پرورش این شهرستان است.


گفتنی است در پایان مراسم از تلاشهای حسین آقابابایی مدیر سابق آموزش و پرورش نایین تقدیر و محمدباقر مهدوی نژاد بعنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد