چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

مشکل اصلی انتخاب دهیار در چوپانان چیست؟

در ۱۵ آذر دومین دهیار چوپانان انتخاب و به بخشداری معرفی شده الان یکماه از آن تاریخ  گذشته ولی خبر از تآیید دهیار نیست چرا؟

من قوانین مربوط به انتخاب دهیار را که در فضای مجازی بررسی می کردم متوجه شدم که گویا قوانین در مورد انتخاب دهیار چوپانان درست اجرا نمی شود شما نیز می توانید با من همراه شده و قوانین را بررسی نمایید

قسمتی از آیین نامه نحوه انتخاب دهیار در شورا 

ماده 47 (اصلاحی 14ˏ11ˏ1380)– شورا موظف است ظرف مدت (15) روز پس از آغاز دوره فعالیت قانونی با توجه به مفاد ماده (55) این آیین نامه، فردی را به عنوان دهیار انتخاب و به منظور صدور حکم و کارت دهیاری به بخشداری محل معرفی نماید.

تبصره (الحاقی 20ˏ06ˏ1398)- چنانچه بخشدار، شخص معرفی شده از سوی شورای اسلامی روستا را واجد شرایط نداند موظف است مراتب را با ذکر دلیل و مستندات، ظرف (10) روز به شورا منعکس نموده و در صورت اصرار شورا به نظر قبلی خود، موضوع توسط شورا به هیأت حل اختلاف استان ارجاع و هیئت مذکور مکلف است ظرف (15) روز تصمیم گیری کند و تصمیم آن هیأت برای بخشدار و شورای اسلامی روستا لازم الاجرا می باشد. چنانچه در مدت مقرر، هیأت نظر خود را اعلام ننماید نظر شواری اسلامی روستا لازم الاجرا خواهد بود و دهیار می تواند با حکم رییس شورا اختیارات قانونی خود را اعمال نماید

با ملاحظه مهلت های قانونی اعلام شده در قانون فوق و اعلام نشدن نظر مراجع قانونی  پس منتخب شورا قانونا دهیار محسوب می شود

اگر نظر من اشتباه است شورا و بخشدار محترم اعلام نظر بفرمایند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد