چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

مادر شهید «مهدی اسکندری» به فرزند شهیدش پیوست


تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
۹۷
حاجیه خانم خاور اشرف  مادر شهید والامقام «مهدی اسکندری» بر اثر بیماری و کهولت سن به فرزند شهیدش پیوست و پیکر آن مرحومه در جوار گلزار مطهر شهدای روستای چوپانان از توابع شهرستان نایین به خاک سپرده شد.
مادر شهید «مهدی اسکندری» به فرزند شهیدش پیوست
به گزارش ایثار واحد اصفهان، حاجیه خانم خاور اشرف  مادر شهید والامقام «مهدی اسکندری» بر اثر بیماری و کهولت سن به فرزند شهیدش پیوست و پیکر آن مرحومه در جوار گلزار مطهر شهدای روستای چوپانان از توابع شهرستان نایین به خاک سپرده شد.
شهید «مهدی اسکندری» در تاریخ 1347/4/25 در روستای چوپانان چشم به جهان گشود و سرانجام در تاریخ 1362/12/20 در عملیات خیبر در محل هورالعظیم به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای روستای چوپانان به خاک سپرده شد.
 فرازهایی از وصیتنامه شهید
خدایا: ای معبودم و ای همه کس و کارم، نمی دانم در برابر عظمتت چگونه تو را ستایش کنم ولی همین قدر می دانم که هر کس عاشقت شد، دست از همه چیز شسته و بسوی تو می شتابد و این را بخوبی در خود احساس کردم.
خدایا: عشق به انقلاب اسلامی، رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) چنان در وجودم شعله ور است که  اگر تکه تکه ام کنند و یا صدها بار مرا بکشند و باز زنده کنند و یا زیر شکنجه ها قرار گیرم، او را تنها نخواهم گذاشت ...
 انتهای پیام/
احسان کریمی بافرانی خبرنگار ایثار اصفهان از شهرستان نایین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد