چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

بررسی مسائل و مشکلات ورزش و جوانان نائین با حضور طباطبایی


در حاشیه سفر به شهرستان نائین

نشست بررسی مسائل و مشکلات ورزش و جوانان نائین با حضور طباطبایی

نشست بررسی مسائل و مشکلات ورزش و جوانان نائین با حضور طباطبایی

با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان این شهرستان طی جلسه ای بررسی شد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اصفهان، در نشستی با حضور سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، الهام آزاد نماینده مردم شهرستان های نائین و خوروبیابانک و فرماندار نائین پیرامون مسائل و مشکلات ورزش و امور جوانان شهرستان به ویژه پروژه های ورزشی گفتگو شد.
در این نشست فرماندار اظهار داشت: پروژه هایی همچون سالن های ورزشی چوپانان و هماآباد در شهرستان وجود دارد که کلنگ آنها بیش از یک دهه است به زمین خورده است که امیدوارم با پیگیری های آقای طباطبایی و خانم آزاد شاهد افتتاح هر چه زودتر این اماکن باشیم.
محمدحسین نصرتی تاکید کرد: هر چه افتتاح اماکن ورزشی به طول بیانجامد سازه های آنها آسیب خواهد دید، باید تلاش کنیم که کمتر از یکسال شاهد بهره برداری این اماکن باشیم. همچنین دیوار کشی زمین های ورزشی محمدیه، بافران و چند روستا انجام نشده که از آقای طباطبایی و خانم آزاد می خواهم برای تخصیص اعتبارات استانی و ملی جهت تکمیل پروژه های ورزشی در کنار فرمانداری باشند.
الهام آزاد نماینده مردم شهرستان های نائین و خوروبیابانک حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان را در شهرستان نائین منشا خیر و برکت دانست و افزود: امیدوارم تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی این شهرستان به سال آینده موکول نشود تا ظرفیت و پتانسیل برای توسعه ورزش و امور جوانان ایجاد شود.
سید محمد طباطبایی نیز در این نشست اظهار داشت: در مدت دو هفته پروژه های نیمه تمام ورزشی ۱۲ شهرستان استان اصفهان را از نزدیک مورد بررسی قرار دادیم و با بازدید میدانی به دنبال راهکار و پیگیری جهت تکمیل آنها هستیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص پروژه های نیمه تمام ورزشی نائین گفت: امیدوارم با همکاری، همدلی و هم افزایی که بین اداره کل ورزش و جوانان، نماینده مردم شهرستان و دیگر مسئولین بتوانیم دو سالن ورزشی نیمه تمام چوپانان و هماآباد را که از الویت های این شهرستان محسوب می شوند، به بهره برداری برسانیم .
وی خاطر نشان کرد: در راس هیات های ورزشی باید کسانی قرار گیرند که دارای تخصص در زمینه رشته مورد نظر باشند، تا ورزش شهرستان در مسیر پیشرفت قرار گیرد و در این بین نیز لازم است روسای مربوطه توجه ویژه ای به ورزش بانوان داشته باشند.
همچنین در این سفر سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به همراه الهام آزاد نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی از سالن ورزشی نیمه تمام روستای چوپانان بازدید کردند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد