چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

انتصاب محمد حسین نصرتی به عنوان فرماندار جدید نایین

انتصاب محمد حسین نصرتی به عنوان فرماندار جدید نایین

در آیینی محمد حسین نصرتی به عنوان فرماندار جدید نایین منصوب شد.

انتصاب محمد حسین نصرتی به عنوان فرماندار جدید نایینبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این آیین گفت: شهرستان نایین با داشتن بزرگانی همچون آیت الله نایینی نشان از ظرفیت های بالایی در نیروی انسانی این شهرستان است که البته در برنامه ریزی های استان نیز جایگاه شهرستان و وسعت آن همیشه مدنظر بوده است.
قاسمی افزود: امروز مسئول بودن در نظام ما یک ارزش است چرا که خدمت کردن از هر زمان دیگری نیاز به ایثار، فداکاری و شناخت موقعیت ها و شرایط دارد.
عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خوربیابانک، با بیان مشکلات منطقه و کم توجهی مسئولان استانی بر ضرورت تلاش حداکثری مسئولان در راه خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: معیار مسئولان استان در توجه به هر منطقه، تنها نباید شاخص جمعیت باشد و بایستی نایین و خوربیابانک با داشتن یک سوم وسعت استان اصفهان، بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
در این آئین « محمد حسین نصرتی» به عنوان فرماندار جدید نایین معرفی و از زحمات دوساله آقای «محمود جمالی» فرماندار قبلی قدردانی شد.
نصرتی پیش از این به مدت دو سال معاون بازرسی استانداری اصفهان بوده و خدمت چهارساله به عنوان فرماندار سمیرم را در سابقه خود دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد