چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

دکتر مهدیان عزیز متشکریم


دکتر مهدیان عزیز متشکریم



حرکتی شایسته و قابل تقدیر از شورای اسلامی چوپانان به خاطر تقدیر از زحمات پزشک وظیفه شناس و مسئول درمانگاه چوپانان خانم دکتر مهدیان که مدتی را در چوپانان انجام وظیفه نموده است چوپانان آباد نیز به سهم خود از این پزشک دلسوز و وظیفه شناس تقدیر و تشکر می نماید
خداحفظی خانم دکتر مهدیان       
 لحظه ها میگذرد...
آنچه بگذشت نمی آید باز...
قصه ای 
هست که هرگز دیگر ...
نتواند شد آغاز...
خداوند منان را شاکرم که بر من منت گذاشت تا بخشی از عمر خودرا در جمع با صفا و پرمحبت شما مردم چوپانان و در خدمت به شما سپری کنم و با وجوداینکه دوران طرح تمام شده بود تصمیم به ماندن در کنار شما داشتم که متاسفانه کامل محقق نشد .به یقین ادعا میکنم در طول این مدت بهره های زیادی در کنار شما عزیزان نصیب من شد. با اعتراف به اینکه جدایی از شما برایم بسیار سخت است ،با امید به اینکه از صمیم قلب قصور اینجانب را بخشیده و بنده را حلال کنید همگی شما را به خداوند بزرگ میسپارم.
به امید درخشش روز به روز چوپانان، الماس خوش تراش کویر
ارادتمند دکتر مهدیان

تقدیرنامه شورای اسلامی چوپانان 
بسمه‌تعالی …وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است(مائده 32) حمد و سپاس خدای را که تمام عالم به معرفت او عارف است و به عنایت بی علت او واقف.
 پزشک محترم سرکار خانم دکتر مهدیان
با سلام
  بر خود می بالیم که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه‌ی توانایی و دانایی توشه گرفته از عِرق ملّی، میهنی و مذهبی در سودای تامین سلامت انسانها همت خویش را به کار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می‌نمایند. صحت، سلامت، سعادت و سیادت مسالت داریم و از اینکه با سعه‌ی صدر ، حس نوع دوستی و حُسن خلق و به پشتوانه‌ی دانش روز با همت، حمیت و تلاش جدی و با توجه به شرایط بسیار سخت و صعب با مهارت و دقت نظر نسبت به مداوا در نهایت فرهیختگی و هوشمندی اهتمام ورزیدید، در کمال ادب و ارادت مراتب تشکر و قدردانی خود را به عنوان شورای روستا اعلام نموده و امیدواریم به درجات بالا نائل گردید.
با سپاس و آرزوی توفیقات الهی
شورای اسلامی و دهیاری روستای چوپانان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد