چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

افزایش نیروی کار نخلک به 260 نفر


افزایش نیروی کار نخلک به 260 نفر

 نشست صمیمانه و بازدید میدانی از مجتمع معدنی سرب نخلک به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر صورت گرفت.
در این بازدید که امروز پنج شنبه با حضور تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی، کارآفرینان و روسای برخی ادارات دولتی انجام گرفت آقای خلیلیان رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان نائین ضمن عرض تبریک فرا رسیدن  اعیاد ماه شعبان هفته کارگر را تبریک گفت و عنوان نمود : هفته کارگر فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از پیامبر اعظم (ص)، زحمات بی بدیل تلاشگران عرصه کار وکوشش را پاس بداریم. آقای خلیلیان در ادامه از شرکت کیمیاگران خواست که در خصوص غنی سازی اوقات فراغت کارگران معدن با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان نایین هماهنگی های لازم را انجام و همچنین در هفته کارگر و دهه فجر برنامه‌ها و مراسمات خاصی را در دستور کار قرار دهند.

در ادامه جلسه مدیر عامل محترم شرکت سرب و روی کیمیا گوهران جناب اقای مهندس جوکار نسبت به ارائه گزارش عملکرد شرکت معدنی سرب و روی کیمیا گوهران اقدام نمودند.ایشان اذعان داشتند شرکت سرب و روی کیمیا گوهران از بهمن ماه 1395 و با عنوان راهبر مجتمع معدنی سرب نخلک فعالیت خود را در زمینه استخراج مواد معدنی و تولید کنسانتره سرب آغاز نمود.این شرکت در ابتدا و با توجه به وضعیت مجتمع نخلک خصوصا استهلاک تجهیزات استخراج و همچنین راندمان پایین خط تولید با مشکلات عدیده ای روبرو بوده است. ایشان ضمن تشکر از زحمات مدیران شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به تشریح اقدامات صورت گرفته طی یکسال گذشته به شرح ذیل پرداختند:
-اشتغال زایی و افزایش نیرویی بالغ بر یکصد نفر ظرف یکسال گذشته(پرسنل شرکت در شروع کار ۱۵۳ نفر بوده که در حال حاضر به ۲۶۰ نفر افزایش یافته است)
-تجهیز و نوسازی و خرید دستگاه های مدرن و پیشرفته در خصوص واحدهای اکتشاف، استخراج و فراوری
-استخدام و بکارگیری کارشناسان مجرب در واحدهای مختلف 
-ساخت و راه اندازی واحد هوی مدیا جهت افزایش راندمان  
-ساخت و راه اندازی کارخانه تغلیظ جدید با ظرفیت بالا
-پیگیری ارائه تسهیلات ویژه برای پرسنل همچون بیمه تکمیلی و بیمه عمر و حوادث
-شروع عملیات محوطه سازی و درخت کاری در سایت مجتمع نخلک
-در دستور کار قرار دادن ساخت بافت فرسوده مجتمع و پیگیری ایجاد فرصت های جدید در خصوص جذب گردشگر و پیگیری و اجرای طرح های مربوط به ژئوتوریسم و...
-پرداخت مطالبات قانونی پرسنل شرکت

در ادامه مدیر اداری شرکت کیمیا گوهران جناب آقای مهندس سلطانی مطالبی را در خصوص مسائل و مشکلات عمده که پیش روی شرکت بوده و معضلاتی را بهمراه داشته عنوان نمودند:
 
-اعلام آمادگی شرکت در خصوص غنی سازی اوقات فراغت کارگران و لزوم همکاری بیشتر اداره  تربیت بدنی در حوزه ورزش پرسنل 
 -وضعیت نامناسب اینترنت و مشکلات شبکه مخابراتی و پوشش تلفن همراه
-وضعیت نامناسب دوربرگردان جاده انارک به چوپانان و محور ارتباطی به معدن نخلک

در این جلسه جناب سرهنگ بختیاری جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهر نایین ضمن تبریک اعیاد شعبان با اشاره به سالروز شهادت شهید برونسی در 9 اردیبهشت،  هفته بسیج کارگری را خدمت کلیه پرسنل مجتمع معدنی نخلک تبریک گفت.

پس از جلسه بازدید میدانی از عمق 200 متری معدن و همچنین کارخانه جدید الاحداث که اشتغال نزدیک به یکصد نفر را فراهم نموده بود صورت گرفت.

مجتمع معدنی سرب نخلک در 150 کیلومتری شمال شرقی شهر نایین و در 45 کیلومتری شمال شرق انارک در استان اصفهان و حاشیه کویر مرکزی ایران واقع شده است.

رادیو کارگر
telegram.me/radiyokargar

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد