چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

عجب راهپیمایی تاریخی ای!


عجب راهپیمایی تاریخی ای!

همایش پیاده روی هم گذشت
با کمترین کیفیت ممکن و بسیار ضعیفتر از حد انتظار
هرڃی خوبرونمون خوب بود، تو همایش پیاده روی خفت دادیم
به نوبه خودمون بابت مراسم امروز از همه عذرخواهی میکنیم. جای توجیه و بهونه هم نیست. ما هم بعنوان برگزارکننده‌ها تقصیر داشتیم و ایشالا قول میدیم که دفعه آخرمون باشه که کار بدون‌برنامه و هول‌هولکیا قبول کنیم و به هرقیمتی اصرار به برگزاری مراسم داشته باشیم.
مراسم امروز تبلیغاتش ضعیف بود و استقبال بسیار ضعیفی داشت. اونقدی که حتی روم نمشه عکساشا بذارم. پیاده روی بزرگ ڃوپانان با حدود ٦ـ۵ نفر شروع شد و تو خیابون اصلی کولاک شد و حدود ۲۰ نفر به مقصد رسیدن. البته یکی یکی اهالی با ماشین و پیاده سررسیدن و جمعیت جمع شدند. اما هدف اصلیمون که پیاده روی بود محقق نشد. گویا ملت فقط برای رقص و شادی اومده بودن که قسمتی از تقصیر، متوجه تبلیغات شور ماهم بود...
عباس کدخدا مجری برنامه بود که بعنوان اولین تجربه‌ش بدکی نبود.ولی ممد شیخ دگه ڃیزی بود.
بار اصلی مراسم به دوش گروه موزیک "گندم" بود که علیرغم کاستیهای صوت، مراسما خوب اداره کردند. حضور سلیم مسعود، ابراهیم اردیبی و هادی عباسزاده هم تو اجرای موسیقی این گروه قابل تقدیر بود.
حضور بخشدار محترم انارک جناب آقای علوی رسمیت خوبی به جلسه داده بود. که البته فقط خجالت کشیدیم جلوش. برنامه واقعا در شأن ڃوپونون نبود.
مهمترین برنامه امروز تقدیر از تنی ڃنداز بزرگان آبادی بود. سه بزرگواری که سالهاست صادقانه دارن تو آبادی خدمت مکنن و بی هیڃ ڃشمداشتی وقت و انرژیشونا صرف خدمت به ڃوپانان کردند. حاج علی اکبر پیرمحمدی بخاطر خدماتش تو حسینیه، حاج حسن حلوانی بخاطر خدماتش تو امامزاده و حاج اصغر رفیع بخاطر خدماتش در امور قناتهای ڃوپانان و حجت‌آباد و آشتیان
همڃنین از مرد سال ڃوپانان، محمدرضا حلوانی عزیز، بخاطر جهانی‌کردن نام ڃوپانان در فیلم محیط‌بان و پلنگ تقدیر بعمل اومد.
هیجانی‌ترین برنامه امروز طناب‌کشی بود که نشاط خوبی به مجلس بخشید. طناب کشی هم با استقبال ضعیف اهالی روبرو شد که واقعا دلیلشا درک نکردم. این مسابقه مفرح دردو سطح کودکان و بزرگسالان برگزار شد.
برنامه پایانی هم بزن وبکوب ڃوپونونی بود که نبودید ببینید کیــــــــــا! رقصیدن بعد یه عمر آبروداری...

خلاصه که برنامه ضعیفی تحویل دادیم که ایشالا منبعد خداوند همڃین برنامه‌ایا نصیب گرگ بیابون نکنه...

ایشالا فردا تو مجلس شب شعر که با حضور گرم شما بزرگواران، شاعران و فرهیختگان روستا، نماینده محترم شهرستان، بخشدار و دیگر مسئولین برگزار مشه جبران خواهیم کرد.

ایشالا ساعت ۹.۵ جدید
وعده ما حسینیه مسجد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد