چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی نایین معرفی شد



۱۳۹۵/۱۰/۱۲
سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی نایین معرفی شد

به گزارش فرمانداری شهرستان نائین:با حضور حسین ثالثی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین ،بنیادی مسئول حراست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و مهندس فخاران رییس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، مهندس غلامرضا امینی رییس اداره راه و شهرسازی نایین تودیع و مهندس عقدایی به جای ایشان معرفی گردید.

حسین ثالثی سرپرست فرمانداری شهرستان نایین در این جلسه با اشاره به وضعیت جاده های شهرستان خواستار تکمیل هر چه سریعتر قسمت دوم باند دوم نایین  انارک گردیدو عنوان نمود برای مهندس امینی در سمت جدید آرزوی موفقیت می کنم و همچنین ضمن تبریک به آقای عقدایی از اینکه ایشان اهل اردستان هستند و کم و بیش به وضعیت فرهنگی و جاده های این منطقه آشنایی دارند خرسندیم و امید واریم که ایشان نیز در آینده از جمله مدیران موفق در استان اصفهان باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان نایین تاکید کرد توجه ویژه به بافت تاریخی نایین که در حال احیا می باشد به دلیل جذب گردشگران و ایجاد اشتغال برای ما بسیار حایز اهمیت می باشدو امید واریم که در این زمینه نیز رییس جدید اداره راه و شهرسازی در کنار سایر دستگاه های اجرایی که در این بخش فعال هستند ایفای نقش نماید.

بنیادی مسئول حراست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سهراب مظفر نجفی فرماندار سابق شهرستان نایین ارتقای ایشان را تبریک عرض نمود و عنوان نمود آقای امینی رییس اداره راه و شهرسازی نایین طی ۳ سال گذشته علی رغم غیر بومی بودن با مردم شهرستان نایین خو گرفته و اقدامات خوبی را در حوزه راه و بافت تاریخی انجام داده است که هم اکنون بنا بر مصالح وزارت و اداره کل راه و شهرسازی به عنوان رییس اداره راه و شهرسازی گلپایگان خدمت رسانی خواهد نمود.وی با اشاره به اینکه آقای سید نورا... عقدایی سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی نایین دارای فوق لیسانس حقوق می باشد و سوابق ارزنده ای که در بحث شهرسازی و املاک داردگفت  ان شاا... ایشان در این سمت موفق خواهد بود. بنیادی افزود امید واریم مسئولین شهرستان ازسرپرست جدید اداره راه و شهرسازی نایین حمایت کنند . وی خاطر نشان کرد سیستم وزارت راه و شهرسازی به دور از مسایل سیاسی اقدام به انتصاب مسئولین ادارات در استان نموده که امید واریم با همکاری مردم و مسئولین شهرستان ها بتوانیم در ارایه خدمات به مردم شریف استان اصفهان و شهرستان ها موفق باشیم.

 

مهندس فخاران رییس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در بخشی از جلسه عنوان نمود شهرستان نایین در حوزه شهرسازی و املاک یکی از شهرستان های پیشرو در استان اصفهان می باشد و خوشبختانه با اقدامات احیای بافت تاریخی ، نایین را به عنوان کارگاه باز آفرینی در کشور می شناسندو انشاا... با تکمیل این پروژه ها که در راستای زنده سازی بافت اقدام می کنیم به اصلی ترین اهداف بازآفرینی که ارتقای کیفی زندگی مردم می باشد دست یابیم و بتوانیم جمعیت را به بافت های تاریخی برگردانیم و به ایجاد اشتغالزایی بپردازیم. ایشان در پایان ضمن تشکر از زحمات مهندس امینی رییس سابق اداره راه و شهرسازی برای سید نورا... عقدایی سرپرست این اداره آرزوی موفقیت نمود.

در پایان جلسه مهندس غلامرضا امینی رییس سابق اداره راه و شهرسازی نایین ضمن تشکر از مردم و مسئولین شهرستان عنوان نمود از اینکه برای خدمت به زادگاهم می روم خوشحال هستم اما دوری از مردم نجیب و با فرهنگ شهرستان نایین برای بنده سخت خواهد بود که امید وارم توانسته باشم به این مردم فهیم خدمتی انجام داده باشم. همچنین سید نور ا... عقدایی سرپرست اداره راه و شهرسازی نایین نیز ضمن تشکر از زحمات مهندس امینی عنوان نمود امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد مسئولین محترم وزارت خانه و اداره کل راه و شهرسازی استان را به خوبی بدهم .

 لازم به ذکر است سید نورا... عقدایی با ۳۱ سال سن و ۵ سال سابقه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد