چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی وانقلاب شهرستان نایین


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان معاون قضایی دادگستری کل استان اصفهان در این مراسم ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) به نقش قوه قضاییه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و گفت : وجود امنیت از مهمترین مباحثی است که در ثبات و نظام هر کشوری نقش دارد .
سید محسن بنیمی از وظایفی که در قانون اساسی بر عهده قوه قضاییه شده ، بحث عدالت و گسترش عدل در جامعه عنوان نمود وافزود : ایجاد و برقرای امنیت مرهون اجرای عدالت است. 
معاون قضایی دادگستری کل استان اصفهان با بیان اینکه بحث قانون گذاری یکی از ارکان اجرای عدالت و قانون است با بیان سخنانی از مقام معظم رهبری اضافه کرد : راهبردهایی برای دستگاههای قضایی تبیین شده که به صورت دامنه به هم متصل که از نتایج آن اجرای عدالت است. 

گفتنی است دراین مراسم از زحمات آقای محمد خادمی تجلیل و آقای احمد قاسمی به عنوان رئیس دادگستری نایین معرفی شد همچنین آقای سید نصرالدین صالحی طی حکمی به سمت دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان منصوب گردید. 
در حاشیه این مراسم دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان نایین  به وظایف دادستانی اشاره نمود و گفت : بحث اولیه در دادستانی پیشگیری از وقوع جرم و هدف ما در وحله اول پیشگیری از وقوع جرم تا برخورد کردن است 
وی در برخورد با مجرمین ومتخلفان افزود :برخورد قاطعانه ای که در دستور کار قضایی قرار خواهد گرفت بدین صورت که مجرمین روانه زندان بعد از اصلاح برنامه هایی در راستای سیاست کاهش جمعیت کیفری زندانها و کمک به خانواده ها است . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد