چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

دو بانده کردن جاده های خور وبیابانک

اصفهان؛
دو بانده کردن جاده ها درشهرستان خور و بیابانک از ضروریات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان ،رسول زرگر پور استاندار اصفهان درجلسه شورای اداری شهرستان خوروبیابانک با اشاره به میزان حجم ترافیک موجود در راههای این شهرستان گفت: حجم بسیار بالای ترافیک در محورهای شهرستان به لحاظ موقعیت سیاحتی زیارتی راههای آن و تصادف های رخ داده در آن ما را بر این می دارد که احداث دوبانده کردن جاده ها را در اولویت قرار دهیم.

حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 270 میلیارد ریال در سطح جاده های این شهرستان هزینه شده که در سال جاری این رقم به 350 میلیارد ریال افزایش می یابد .

غلامی افزود: از مهمترین اقداماتی که برای راههای استان هدف گذاری شده بحث اتصال شهرستانها به صورت دوبانده به مرکز استان است که شهرستان خوروبیابانک با توجه به اینکه در مسیر یکی از محورهای سیاحتی زیارتی استان واقع شده، حجم عمده ای از حجم سفرهای جاده ای را به خود اختصاص داده و در این شهرستان محور نایین  خور  طبس یکی از محورهای اصلی است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده گفت: یکی از پروژه هایی که به پایان رسیده محور روستایی بیاضه به حاجی آباد بطول 19 کیلومتراست که با اعتبار 40 میلیارد ریال انجام شده و12 کیلومتر از محور توریستی گردشگری خندق  مصر با اعتبار 15 میلیارد ریال انجام و 25 کیلومتر باقیمانده به 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد .

گفتنی است شهرستان خوروبیابانک با 320 کیلومتر راه اصلی و 415 کیلومتر راه روستایی در شرقی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است . 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد