چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

اجاره غیر واقعی!!!؟

اجاره غیر واقعی!!!؟


کانال تلگرامی سلام چو پانان نوشت :

مالکان محترم املاک چوپانان و آشتیان و کشاورزان عزیز لطفا بیشتر دقت فرمایید

در روزهای گذشته ما مطلبی را از کانال محترم چوپانان آباد ، مبنی بر تعیین قیمت اجاره بهای املاک کشاورزی چوپانان ، در کانال سلام چوپانان انتقال دادیم صرفا جهت اطلاع عزیزان زیربط ، موضوع مورد گلایه برخی از کشاورزان عزیز قرار گرفت و از ما در خواست کردند درخواست ایشان را نیز در کانال منعکس نماییم تا مالکان بزرگوارهم در جریان قرار بگیرند .

ما نیز ضمن تایید نطر کشاورزان زحمت کش از مالکان بزرگوار درخواست همکاری بیشتر را داریم ، تا خدایی ناکرده بخاطر مبلغی که برای عزیزان مالک شاید هزینه تلفن و یا به قولی پول بنزین یک سفرشان به چوپانان هم نمیشود زمینهای کشاورزی آبادی بلا استفاده و بایر بماند و یا باعث گردد عده ای کشاورز غریبه بخاطر پرداخت چندرغاز بیشتر کشاورز عزیزی را خانه نشین کنند .

مطلب زیر توسط یکی از کشاورزان محترم به نمایندگی از جمعی از کشاورزان در اختیار کانال قرار گرفته

دررابطه با متن گرفته شده از کانال چوپانان آباد راجع به اجاره ملک و آب چوپانان ،

اجاره پارسال بابت هر حبه ملک و آب ،  از 350 هزار تومان {!!!}1تا 900 هزار تومان بوده است و فقط یکی از مالکین (که امیدواریم تبانی نباشد) گفته که 1100000یکمیلیون و یکصد هزار تومان اجاره نموده است ،

با توجه به کم شدن آب قنات و پایین آمدن نرخ محصولات زراعی از قبیل جو که پارسال 1100تومان بوده و الان 850 تومان خریدار ندارد و یونجه از 1100تومان به 800و پیاز از 1500به 500رسیده و همچنین ثابت ماندن بقیه محصولات ، چرا اجاره را غیر واقعی اعلام می نمایید . ؟

جمعی از کشاورزان چوپانان و آشتیان

1-{!!!}1 در متن اصلی نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد