چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

قلمی دیگر در چوپانان محترمانه شکست


قلمی دیگر در چوپانان محترمانه شکست 
نقل از: کانال تلگرامی سلام چوپانان
مدتها بود در بین آنان که احساسی نسبت به چوپانان داشتند ، دلها پر بود و قلمها خالی و خشکیده ، احساس مسئولیت کردم و به دعوت دوستان سعادت همکاری در کانال سلام چوپانان نصیبم شد ، افتخار بزرگی یافتم و در اندک زمانی مجموعه گردانندگان کانال با لطف همراهان ، همشهریان و دوستداران کویر و چوپانان ، با خیل عظیم مخاطبان روبرو شد و حس کردم به هدفی که داشتم رسیدم و همدلی و همزبانی و هدف مشترک که چوپانان بود محقق شد ، در ابتدای کار بنا برتجربه و بخاطر جلوگیری از موانعی چون رودربایستی ها و توقعات و بعضا کوته نظریها ، تصمیم به گمنامی گرفتیم ، با گذشت زمان چون لازم بود مخاطبان طرف مقابل را بشناسند و انتقادات و پیشنهادات را تبادل کنند و از طرفی حدس و گمانها به حد نهایی رسیده بود ، علیرغم میل همکاران ، خودم را بعنوان مسئول محتویات کانال ، نه بعنوان مدیر ، معرفی کردم اگر چه برخی اینکار را به برداشت خودشان نوعی پز دادن از سوی بنده تعبیر کردند !!. 
و اکنون به اطلاع همراهان کانال سلام چوپانان و همشهریان و دوستان میرسانم از امروز ، چهارشنبه نهم خرداد، مصادف با بیست و سوم رمضان ، بدلیل مشغله فکری فراوان و درگیری ذهنی با مسائل مربوط به اقامتگاه سلطان چوپانان و مدیریت کانال و سایت مربوطه و نداشتن فرصت کافی جهت کنترل محتویات کانال، از محضر دوستان عذر خواهی کرده و دیگر فعالیت و مسئولیتی در کانال سلام چوپانان نخواهم داشت .
فقط لینک salamchoopanan@ تا روز عید فطر باز خواهد بود تا جایگزینی از سوی دوستان در کانال معرفی شود و چنانچه دوستانی از روی عادت مطلب یا عکسی میفرستند بتوانم به مسئولین کانال تحویل نمایم .
البته لازم به ذکر اینکه  بیش از 90 درصد از زحمات کانال بر عهده دوستان بوده و من بیشتر در نقش پاسخگویی به انتقادات و رفع اشتباهات مشغول بودم و نبود بنده خللی در ادامه کار کانال وارد نخواهد کرد و با صلابت و به عشق مردم کار خود را ادامه خواهند داد . 
از این پس بنده هم بعنوان یکی از مخاطبان کانال  آنرا رصد میکنم و از عکسها و مطالب آن لذت خواهم برد .
امیدوارم کمی و کاستی ها و جسارتهای بنده را ببخشید .
سربلند و پیروز باشید . التماس دعا 
علینقی جلال
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد