چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

منتخب مردم نائین: اولین و مهم ترین برنامه من ، اشتغال است.

منتخب مردم نائین در گفتگوی اختصاصی با ایمنا: مهمترین برنامه من در حوزه انتخابیه رفع بیکاری است

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

نماینده مردم نائین گفت: امر خطیر نمایندگی مجلس، سنگینی مسئولیت بسیار دارد.
منتخب مردم نائین در گفتگوی اختصاصی با ایمنا: مهمترین برنامه من در حوزه انتخابیه رفع بیکاری است
 
منتخب مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های نایین و خور و بیابانک در گفتگو با خبرنگار ایمنا در نایین اظهار داشت: در حدیثی از امام علی(ع) داریم که بهترین مردم کسی است که بار مسئولیت به دوش بکشد و در این راستا امر خطیر نمایندگی مجلس، سنگینی مسئولیت بسیار دارد و برای این که این پتانسیل را بنده در خود دیدم که می توانم به این مردم خدمت کنم، برای همین با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل البیت(ع) وارد این عرصه شدم.
عباسعلی پوربافرانی افزود: باتوجه به محرومیت منطقه و مشکلاتی که در حوزه انتخابیه داریم و بررسی هایی که انجام دادم، دیدیم که ریشه ای ترین مشکل، مشکل بیکاری است که برای حل آن نیاز به ایجاد اشتغال است و متاسفانه خود بیکاری، ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه از قبیل فساد و اعتیاد و مشکلات اجتماعی است.
اولین و مهم ترین برنامه من برای حوزه انتخابیه، اشتغال است
منتخب مردم خاطرنشان کرد: اولین و مهم ترین برنامه من برای حوزه انتخابیه، اشتغال است.
وی اظهار داشت: وضعیت بهداشت و درمان از نظر نوع خدمت و گستردگی آن مردم توقع بیشتری دارندکه قطعا در این رابطه نیاز به مقداری اصلاحات است که این موضوع به عنوان دومین اولویت در دستور کار قرار دارد.
پوربافرانی افزود: باتوجه به این که شهرستان های نایین و خور و بیابانک ظرفیت های بسیاری در صنایع و معادن دارد همچنین بخش کشاورزی هرچند به صورت محدود وجود دارد، این موضوعات نیز با ارائه بسته های پیشنهادی در بخش کشاورزی و صنعت با ارائه راهکارهای حمایتی در دستور کار قرار دارد.
وی به کمبود امکانات رفاهی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در بحث گردشگری نیز با توجه به پتانسیل منطقه نیازمند آن است که در این موضوع کارهای جدی صورت گیرد.
به گفته وی، گردشگری می تواند هم جایگاه نایین را در موقعیت های بین المللی تثبیت کرده و هم می تواند مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال کند و همچنین می تواند به توسعه و پیشرفت منطقه کمک شایانی کند.
منتخب مردم با اشاره به استفاده از تمامی ظرفیت های نیروی انسانی برای پیشرفت شهرستان گفت: از تمامی نمایندگان قبلی و نماینده فعلی و همچنین کاندیدایی که در این دوره ثبت نام کردند، استفاده خواهیم کرد به طوری که روز گذشته نیز که برنامه ی تشکر از مردم داشتیم از برخی از آنان دعوت بعمل آمد.
وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر گرایش سیاسی ایشان تاکید کرد: بنده مستقل وارد این عرصه شدم و قطعا در مجلس نیز مستقل خواهم بود که البته آن جایی که منافع نظام و منافع مردم در خطر نباشد و احزاب و گروه ها از ولایت پیروی کنند، با آنان تعامل خواهیم کرد.
پوربافرانی تصریح کرد: ما با احزاب و گروه ها به شرطی که ولایت مدار باشند و در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی باشند و به شرط این که در جهت منافع نظام و مردم کار کنند، تعامل و همکاری می کنیم و در این راستا از تمامی ظرفیت های احزاب مختلف در راستای توسعه منطقه استفاده خواهیم کرد.
وی افزود: گرایش به این جناح بندی های سیاسی، ممکن است ما را از ظرفیت و فرصتی محروم کند و برای همین نمی خواهیم که اسیر این جناح بندی های سیاسی شویم که خدای ناکرده با این گرایشات سیاسی، مردم از امکانات یا فرصت هایی محروم شوند.
پوربافرانی اظهار داشت: صمیمانه از مشارکت حداکثری مردم تشکر می کنم و امیدوارم که همه مردم از بعد از اعلام نتایج آرا، همانطور مانند قبل، وحدت و همدلی را برای ساختن نایین و خور داشته باشند و امیدوارم در سایه ولایت مقام معظم رهبری و در سایه دفاع از ارزش ها، پاسداری از خون شهدای عزیز را فراموش نکنم و خدمتگذار واقعی برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران باشم.
وی افزود: در آخر از همه مردم می خواهم که در طول چهارسال آینده نیز، مانند این ایام همراه و همگام بنده باشند چرا که بدون همیاری و همکاری مردم، امکان کارهای مهم و اساسی وجود نخواهد داشت، همچنین در اولین فرصت به اکثر نقاط حوزه انتخابیه سرخواهیم زد و برنامه ریزی انجام می دهیم که به مرور زمان کانال های ارتباطی مختلف برای تعامل با مردم فعال کنیم./
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد