چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

دکتر حمید زاهدی

ما برای همولایتی های خودمان تبلیغ می کنیم 

بنام خدا  

ما نه از پی حشمت و جاه امده ایم / ما وز پی خدمت به خلق خدا امده ایم

ما زنده به انیم که ارام نگیریم / موجیم که اسودگی ما عدم ماست

آب هم اگر راکد بماند ، فاسد  میشود

قانون گزار نباید قانون شکن باشد

http://drhamidzahedi.ir/

 

              سلام همشهریهای عزیز و دوستان و همکاران دلبندم ، من برای نمایندگی مجلس دهم شورای اسلامی از حوزه تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس ثبت نام کرده ام ، لازم به ذکر است دوره های هفتم وهشتم هم از تهران،ری،شمیرانات، اسلامشهر و پردیس کاندید بوده ام . انگیزه ای که باعث شد این دوره هم مانند دوران قبل کاندید مجلس شورای اسلامی بشوم.

 

"" ضرورت احیای حقوق شهروندی و شعارهای مغفول مانده و اصلاح و تصویب برخی قوانین در راستای اصلاح تولید و بهبود مشکلات اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و نظارت بر اجرای صحیح قوانین توسط قوه مجریه و........ بوده است . مشورت با دوستان و همفکران و به ویژه همشهریهای عزیز و گرامی  باعث شد که به این جمعبندی برسم تا خود را در معرض ارای مردم پایتخت قرار بدهم .""  

تا چه قبول افتد و چه در نظر آید

"" هر آدمی درون خود کوزه ای دارد که با عقاید، باورها و دانشی که از محیط اطرافش میگیرد پر میشود، این کوزه اگر روزی پر شد یاد گرفتن آدمی تمام میشود، نه که نتواند ، دیگر نمیخواهد چیز بیشتری یاد بگیرد . پس تفکر را کنار می‌گذارد و با تعصب از کوزهء باورهایش دفاع میکند و حتی برای آن میمیرد. اما آدم غیر متعصب تا لحظه ی مرگ در حال پر کردن کوزه است . و صدها بار محتوای آنرا تغییر میدهد .""

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد