کشف 50تن نارنگی قاچاق  توسط ماموران پاسگاه چوپانان

توقیف 2میلیارد و 100 میلیون ریال کالای قاچاق در "نائین"
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان "نائین" از توقیف سه محموله کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.


 

به گزارش پایگاه خبری نیروی انتظامی :سرهنگ "نبی الله سوادکوهی" فرمانده انتظامی شهرستان "نائین" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "شرافت" این شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون ولوو، مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 23 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ سواد کوهی بیان داشت: در عملیات دیگری که توسط ماموران پاسگاه چوپانان در سه راهی "اردکان" به "چوپانان" انجام شده، 50تن نارنگی قاچاق نیز که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش این دو محموله نارنگی قاچاق را یک میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: در این سه عملیات، سه راننده دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در راستای وظایف قانونی خود با قاچاقچیان کالا برخورد خواهد کرد و به سودجویان، اجازه بر هم زدن نظم اقتصادی جامعه را نمی دهد. #