چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

مشروح جلسه مسئولین در مسجد جامع چوپانان :


مشروح جلسه امروز مسئولین در مسجد جامع چوپانان : 
مدعوین :
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سجادی ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان نایین .
جناب آقای ثالثی ، معاون فرماندار محترم نایین 
حجه الاسلام سیدی امام جمعه محترم انارک 
جناب آقای جعفری، بخشدار مرکزی نایین 
جناب آقای علوی ، بخشدار انارک
جناب آقای پوربافرانی ، نماینده کمیته امداد امام خمینی در شهرستان نایین ، چند تن از کارمندان محترم ادارت نایین ، مسئولین امنیتی روستا و جمعی از بزگان و مردم شریف چوپانان 

جلسه با مدیریت آقای محمد جلالپور ، عضو محترم شورا آغاز و پس از خیرمقدم ، جناب علوی بخشدار انارک به مدعوین خیرمقدم گفتند و سپس حجه الاسلام سجادی در دو بخش ایراد سخن فرمودند ، بخش اول مسایل روز کشور شهادت شیخ نمر ،کارشکنی های آل سعود و در بخش دوم تقدیر از حجه الاسلام براتی روحانی فعلی آبادی بخاطر قبول خدمت در چوپانان ،دعوت از جوانان جهت حضور در حوزه های علمیه همچون جوانان فرخی ،دعوت از جوانان جهت ایجاد مراکز کار و تلاش بیشتر مردم و مسئولین در تبدیل چوپانان به شهر ، گلایه از عدم پیشرفت انارک و چوپانان نسبت به شهرهای اطراف .
سپس آقای جلالپور از اعطای سند افتخار به چوپانان بابت مشارکت در ساخت صحن حضرت زهرا(س)در نجف ،از سوی ستاد بازسازی عتبات استان و همچنین تقدیر از آقای محمود مختار ،دهیار ، محترم در ایجاد و حفظ فضای سبز روستا از سوی منابع طبیعی شهرستان نایین، خبر دادند . 
پس از آن از ایجاد ستاد فرعی احیای زکات در آبادی خبر دادند و اعضای ستاد معرفی شدند و اعضای مذکور به مدیریت حجه الاسلام ترابی ، روحانی آبادی ، احکام خود را از دست امام جمعه محترم دریافت کردند . 
جلسه به اینجا که رسید با دخالت یکی از برزگان آبادی( قبلا مسئولیتی در آبادی داشتند)که به اشتباه توجیه شده بودند ! و پشت تریبون رفتند ، متشنج شد !و برگزار کنندگان برای پیشگیری از آبروریزی بیشتر ، ختم جلسه را اعلام کردند . 
البته تعدادی از اهالی که سوالاتی داشتند یا گلایه ای از عدم همکاری مسئولین أبادی و شهرستان داشتند بصورت غیر رسمی با مسئولین حاضر و بیشتر با امام جمعه محترم مشکلات را در میان گذاشتند و طبق معمول گذشته مسئولین بزرگوار شنونده های خوبی بودند!انشااله که در عمل نیز ،مجریان خوبی باشند . جلسه پس از  تخلیه مسجد تا خیابان اصلی ادامه داشت . مدعوین محترم ، شام را در منزل آقای قدمعلی حلوانی ریاست محترم شورا صرف کرده و چوپانان را به قصد نایین ترک کردند . 
خروجی مثبت جلسه .... ما که متوجه نشدیم !
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی چوپانان آباد اینجا را  کلیک کنید.
ادرس ما    choopanan_abad@                                                           

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد