چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

رئیس آموزش وپرورش شهرستان نائین عوض شد


رئیس آموزش وپرورش شهرستان نائین عوض شد

فرماندار نایین: تمام تلاش دولت، برگزاری انتخابات سالم است

نایین،اصفهان-ایرنا- فرماندار نایین گفت: دولت تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم به کار بسته است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سهراب مظفر نجفی فرماندار در جلسه معارفه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری مبنی بر رعایت بی طرفی مجریان انتخابات، برگزاری انتخابات را نماد تحقق اراده مردم در عرصه مدیریت کشور و یکی از دستاوردهای مهم انقلاب خواند.
وی افزود: امروز دغدغه و وظیفه اصلی مجریان و دولت تدبیر و امید، برگزاری انتخابات حداکثری است و باید ضمن رعایت بی طرفی، زمینه اجرای دقیق قوانین نیز فراهم شود. 
نجفی با بیان اینکه با همدلی و همزبانی دولت و ملت، حضور حداکثری اقشار مختلف مردم را در انتخابات می توان رقم زد، تصریح کرد: مسوولان دستگاه های اجرایی این شهرستان باید برای حضور حداکثری مردم در دو انتخابات پیش رو تلاش کنند. 
فرماندار نایین با اشاره به آغاز روند اجرایی انتخابات از ابتدای هفته جاری خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از عزیزان فرهنگی در اجرای انتخابات دخیل هستند و سیستم اجرایی شهرستان را در برگزاری باشکوه این رویداد که نشانه مردم سالاری دینی است، یاری می دهند .
وی افزود: از این عزیزان تقاضا دارم تا مانند گذشته با رعایت بی طرفی و با در نظر گرفتن حق الناس بودن رای مردم، باز هم ما را یاری کنند.
فرماندار نایین در ادامه با اشاره به مشکلات آموزشی و کمبود معلم، بحث تعطیلی مدرسه شهر انارک را به دلیل تعداد کم دانش آموزان در این خطه عنوان کرد .
نجفی هشدار داد: اگر ما مدارس را در این گونه نقاط تعطیل و منحل کنیم باید برای حفظ کویر به ایجاد پایگاه های نظامی در این مناطق بپردازیم .

در این جلسه، معاون پژوهشی و مدیریت انسانی و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز با اشاره به برنامه های تدوین شده در دولت گذشته، مشکلات به وجود آمده در حوزه آموزش و پرورش را تبیین و راهکارهایی برون رفت از این مشکلات را بیان و رویکردهای مدبرانه در اجرای برنامه های آموزش و پرورش در دولت کنونی را خاطرنشان کرد.
پناهی گفت: شهرستان نایین از لحاظ رتبه های آموزشی و قبولی در آزمون سراسری و ورود به دانشگاه و قبولی دیپلم چند سال متوالی است که حائز رتبه برتر استان می شود و افتخار ما در استان ارائه آمارهای شهرستان نایین در کشور است.
در این مراسم از تلاش های احمد قاسمی تقدیر و حسین آقابابایی به عنوان رییس جدید آموزش و نایین معرفی شد. 
آقابابایی کارشناس و مدرس دانشگاه فرهنگیان دارای 26سال سابقه خدمت در آموزش پرورش و منطقه چهار اصفهان است. 
شهرستان نایین با بیش از پنج هزار دانش آموز و 40 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد. 
ت6027/7136

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد