چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

طراحی نخستین کیت آموزش ریاضی دوم ابتدایی توسط معلم خوروبیابانکی


نخستین کیت آموزش ریاضی پایه دوم ابتدایی توسط معلم و هنرمند بازنشسته خوروبیابانکی طراحی و تولید شد. 

طراحی نخستین کیت آموزش ریاضی دوم ابتدایی توسط معلم خوروبیابانکی

به گزارش مفاخر نایین وبه نقل از سفیر خور،نخستین کیت آموزش ریاضی پایه دوم ابتدایی توسط معلم و هنرمند بازنشسته اهل خوروبیابانک طراحی و تولید شد.
امیرحسین ایرج یغمایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: من سال های اول خدمتم در آموزش و پرورش را در مدرسه ابتدایی روستای مصر گذراندنم و شاهد سختی های دانش آموزان بوده ام.




به گزارش مفاخر نائین:نخستین کیت آموزش ریاضی پایه دوم ابتدایی توسط معلم و هنرمند بازنشسته اهل خوروبیابانک طراحی و تولید شد.

امیرحسین ایرج یغمایی در گفتگو با خبرنگاراان گفت: من سال های اول خدمتم در آموزش و پرورش را در مدرسه ابتدایی روستای مصر گذراندنم و شاهد سختی های دانش آموزان بوده ام.

این معلم هنرمند افزود: پس از سال ها خدمت صادقانه در آموزش و پرورش استان یزد بازنشسته شدم ولی با توجه به تجربه ای که در زمینه تدریس ابتدایی کسب کرده بودم تصمیم گرفتم این کیت را طراحی کنم.

یغمایی خاط نشان کرد: این کیت‌های آموزشی تاییدیه کارشناسان اداره آموزش پرورش استان یزد را دریافت کرده و هم اکنون در مدارس توسط معلمان و دانش آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: کیت‌های ریاضی پایه‌های اول و دوم ابتدایی برای نخستین بار در کشور طراحی و تهیه شده است تاکنون برای دوره‌های پیش دبستانی تا دانشگاهی وسائلی طراحی و ساخته‌ام که در موزه علوم طبیعی یزد و بسیاری از مدارس استان و دیگر شهرهای کشور مورد بهره برداری قرار گرفته‌اند.

یغمایی درمورد کیت‌های آموزش ریاضی سال‌های سوم تا ششم ابتدایی نیز گفت: طراحی و ساخت کیت‌های ریاضی سوم تا ششم ابتدایی را به پایان رسانده‌ام که پس از طی مراحل تکمیلی در آینده معرفی خواهند شد.

این فرهنگی باذوق خوروبیابانکی بالاترین امتیاز ابداع و اختراع در ساخت وسائل کمک آموزشی را از کمیسیون ارزیابی و ارزشگذاری وزارت آموزش و پرورش دریافت کرده و مجوز ساخت وسائل مذکور را دارا است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد