چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

بیشترین بارندگی در چوپانان(16 سانتیمتر برف و 7 میلیمتر باران)

بیشترین بارندگی در چوپانان(16 سانتیمتر برف و 7 میلیمتر باران)

پایان بارش ها و آغاز پایداری جوی در استان اصفهانث

اصفهان - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارشی که آسمان استان را در بر گرفته تا پایان وقت امروز(سه شنبه) از استان خارج می شود.

حسن خدابخش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود:سامانه ای که از روز شنبه با نفوذ بر روی استان اصفهان به شکل کاهش دما ظاهر شد و مناطقی از غرب، شمال و مرکز استان را در بر گرفت، در شمال و شرق استان را در بر گرفته است.
وی با بیان اینکه با فعالیت این سامانه بارش باران و برف در نقاط مختلف استان اصفهان گزارش شد، افزود: همزمان با فعالیت این سامانه کاهش محسوس دما را در سطح استان شاهد بودیم.
خدابخش با بیان اینکه سرمای هوا تا پایان هفته ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: با خروج این سامانه مقدار کمی از شدت سرمای هوا کاسته خواهد شد.
وی با بیان اینکه سامانه بارش زا تا پایان وقت امروز در نواحی شمال و شرق استان فعال خواهد بود، گفت: با خروج این سامانه شرایط به نسبت پایداری را تا روز جمعه بر روی استان شاهد خواهیم بود.
سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بر این اساس هوای استان برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تا حدودی غبار آلود خواهد بود، اما در حد هشدار نیست.
وی افزود: میزان بارش در 24 ساعت گذشته در شهرهای چوپانان،بویین میاندشت، برزک، اردستان، نطنز، اصفهان، خوانسار و نایین به ترتیب 16، 15 ، 12 ، 10 ، 9 ، 1 ، 1 و 1 سانتیمتر برف و در شهرهای اردستان، چوپانان، برزک، نطنز، آران و بیدگل، کاشان، اصفهان، کبوترآباد، نایین، میمه، گلپایگان، خوانسار به ترتیب 14.5 ، ، 6 ، 5.6 ، 4.5 ، 3 ، 1.2، 1 ، 0.5 ،0.4 ، 0.4 و0.2 میلیمتر باران گزارش شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد