چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

اطلاعیه شماره 2 تله‌کابین ریگ جن

تله‌کابین ریگ جن

 اطلاعیه شماره 2 تله‌کابین ریگ جن

دست در دست هم دهیم  به مهر

میهن خویش را کنیم آباد

 

زیبای خفته را بیدارمی‌کنیم

روح تازه‌ای در چوپانان می‌دمیم

با سلام! ضمن محترم شمردن تمام نظرات دوستان وعطف به پاره‌ای ‌پرسش‌ها در راستای شفاف‌تر شدن درخواست همکاری و رفع برخی ابهامات به استحضار میرساند:

همان گونه که اعلام شد توافق‌ها و هماهنگی‌های نخستین جهت جذب سرمایه‌گذار خارجی به عمل آمده که سرمایه‌گذار نیز پیش‌نیازهایی را اعلام نموده است. طی پی‌گیری انجام شده با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری سازمان مذکور ما را ملزم به ارائه‌ی طرح و برنامه پیشنهادی کرد. با توجّه به گستردگی طرح کارگروه  بدوی در حال شکل‌گیری است که متعاقب آن پس از تهیّه چارت سازمانی و مشخص شدن پیش نیاز گروه‌های لازم و زیر مجموعه‌ها اعلام خواهد گردید که کارشناسان متخصص  برنامه ریز در صورت تمایل می‌توانند راهبری‌های لازم را در این خصوص به عمل آورند. بنا بر این با توجّه به ملزومات فوق الذّکر با تشکیل کار گروه‌های مورد نیاز، ارائه برنامه‌ی مقدماتی و البتّه در صورت هر چه کامل‌تر بودن، جهت تسلیم  به سازمان جهان‌گردی الزامی می‌باشد و چهار چوب اوّلیه همانا ایجاد مجموعه‌های فرهنگی تفریحی و هتل و سایر موارد مورد نیاز به صورت سنّتی بوده ومطالعات لازم زمین‌شناسی جهت موقعیت تله کابین نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

بنا بر این به منظور دسترسی هر چه نزدیک‌تر به فعال کردن طرح و اجرای فاز اوّل پروژه و به منظور دسترسی و  آشنایی زودتر با توان موجود جهت شکل‌گیری کارگروه و تهیّه دستورالعمل‌های لازم آگاهی‌های مرتبط با قراردادهای داخلی و  بین المللی امور جهان‌گردی و جذب توریست، زمین‌شناسی طرّاحی‌های بومی و سنّتی در راستای طرّاحی مجموعه‌های فرهنگی-توریستی، هتل، بازارچه، کاروانسرا و ساختارهای تأسیساتی و برخی جایگاه‌های مناسب جهت حضور سایر فرهنگ‌ها به عنوان طرح و جانمایی اوّلیه و همچنین روابط عمومی با سازمان‌ها و مراجع ذی ربط و جلب رضایت بانک مرکزی جهت تضمین سرمایه‌گذار، مورد نیاز می‌باشد. بنابراین پس از شکل‌گیری و محیط‌شدن کارگروه طرح  برنامه و اساس‌نامه‌ی مجموعه‌ی تفریحی-گردشگری وکشاورزی-صنعتی کویر به استحضار همگان خواهد رسید. امیدواریم با همکاری‌های تنگاتنگ هر چه زودتر به نتایج حاصل از دسترنج یکایک کویر دوستان نائل گردیم.

(ایمیل‌های تله‌کابین ریگ جن)

rigjen@chmail.ir

rigjentelecabin@yahoo.com

 

محمد مستقیمی، راهی –  بهنام مستقیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد