چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

ویزیت رایگان۱۰۲۱ نفر از مردم شهر انارک و روستای چوپانان

سفیران سلامت 3 در انارک

۱۰۲۱ نفر از مردم شهر انارک و روستای چوپانان توسط تیم پزشکی سفیران سلامت ۳ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به صورت رایگان ویزیت شدند

به گزارش پایگاه خبری نایین نا،امیر سرتیپ پزشک امیر نظامی ریاست محترم اداره بهداشت، امداد و درمان نهاجا در گفتگو با خبرنگار نایین نا اظهار داشت: طرح مردم یاری ارتش جمهوری اسلامی ایران به دستور فرمانده کل قوا به این نیرو ابلاغ گردید است.

وی با بیان این موضوع که ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در زمان صلح و چه در زمان جنگ به مردم شریف ایران خدمت رسانی و خدمات پزشکی ارائه می نماید، از شروع این طرح از سال ۱۳۹۳ خبر داد.

امیر سرتیپ نظامی افزود: بر اساس امکانات این طرح هر ۳ ماه یکبار در مناطق کم برخوردار اجرا می گردد، و با بیان این موضوع که میدان تمرین جنگ  الکترونیک رزم هوایی در منطقه انارک مستقر می باشد، از حضور مجدد سفیران سلامت در صورت برگزاری مانور در میدان تمرین رزم هوایی انارک خبر داد.

وی با اشاره به اینکه سفیران سلامت نهاجا قبل از این در قم، بوشهر، بندرعباس، چابهار و در این چند روز در شهرستان نایین و امروز در شهر انارک توسط ۱۶ پزشک متخصص به صورت رایگان بیماران را ویزیت نمودند و اتاق عمل سیار جهت انجام عمل های سبک در صورت لزوم در کنار تیم مستقر بودند.

همچنین شایان ذکر است، ۱۰۲۱ نفر از مردم شهر انارک و روستای چوپانان توسط تیم پزشکی سفیران سلامت ۳ به صورت رایگان ویزیت شدند و گروه طب پیشگیری دامپزشکی در روستای چوپانان حاضر و به دامداران منطقه ارائه خدمات نمودند.

 

IMG_4044

IMG_4051

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد