چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

استفاده از آسفالت نوین در جاده انارک- نائین


استفاده از آسفالت نوین در جاده انارک- نائین

آسفالت نوین در راههای استان اصفهان

اصفهان- ایرنا- مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از 400 کیلومتر از راههای این استان در سال 94 با استفاده از آسفالتهای نوین روکش می شود .

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان روز دوشنبه به نقل از حجت الله غلامی اعلام کرد: از این میزان 180 کیلومتر از راههای شریانی و خاص استان با آسفالت سنگ دانه (SMA) روکش خواهد شد. 
غلامی با اشاره به با صرفه تر بودن استفاده از آسفالت نوین در مقایسه با آسفالت معمولی اظهار کرد: استفاده از آسفالت نوین و فناوری های نانو، آسفالت سنگ دانه ای (SMA)، آسفالت متخلخل و بتن غلطکی (RCCP) اگر چه هزینه آنها 10 تا 15 درصد از آسفالت معمولی گرانتر است اما با توجه به دوام و عمر بیشتر نسبت به آسفالتهای معمولی با صرفه تر خواهد بود. 
وی محورهایی که در آن از این نوع آسفالت استفاده شده است را اصفهان - تهران در چاه سرخ ، اصفهان به شهرضا، نائین به اردستان، نائین به اردکان، نائین به انارک و اردستان به اصفهان نام برد و گفت: از مزیت های آسفالت سنگ دانه نسبت به آسفالت معمولی می توان به افزایش توان باربری، بهبود مقاومت کششی، کاهش ترکهای زودرس و روسازی های انعطاف پذیر اشاره کرد. 


نظرات 1 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 16:13 http://bita-70.3de.ir

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
986518

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد