چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

قاتلان راننده تاکسی نایین دستگیر شدند


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: سه قاتل همدست که اقدام به قتل پنج نفر کرده بودند، توسط ماموران انتظامی در شهرستان مهاباد دستگیر شدند.




سردار سرتیب دوم پاسدار، ناصر اصلانی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: چند روز پیش از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 خبر آتش گرفتن یک دستگاه خودرو و سوختن راننده آن در دره شهدای ارومیه دریافت شد که بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل صحنه حاضر شده و بعد از رویت صحنه توسط افسران ویژه، در بررسی مشخص شد که متوفی با چاقو به قتل رسیده و ماشین وی نیز به آتش کشیده شده است.

وی ادامه داد: ماموران آگاهی با دستور قضایی جسد را جمع آوری کرده و به ادامه تحقیقات پرداختند.

وی اضافه کرد: در همان روز خبر دیگری واصل شد که در حوزه رشکان ارومیه نیز یک جسد مشاهده شده و ماموران آگاهی بلافاصله در محل حاضر شده و متوجه شدند که فردی 58 ساله با چاقو به قتل رسیده است که تحقیقات میدانی توسط ماموران شروع شد.

سردار اصلانی گفت: با توجه به این که در چند روز قبل نیز از بندر لنگه از توابع شهرستان بوشهر اعلام شده بود که دو تا قتل با همین شیوه در آن شهرستان انجام شده است، موضوع با تحقیقات شبانه روزی و با شیوه های فنی و با امکانات ویژه و بسیار دقیق توسط ماموران آگاهی بررسی شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: قاتلان این دو جنایت که مشترک بودند، پس از ارتکاب بزه خود در یکی از باغات روستای حاشیه شهر مهاباد مخفی شده بودند که با هوشیاری ماموران اداره آگاهی مهاباد و همکاری یک تیم از آگاهی استان شناسایی و با کسب دستور قضایی در ساعت سه بامداد محاصره شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این باغ، دو نفر را دستگیر و دو دستگاه خودرو را که در داخل باغ بود، کشف و ضبط کردند.

سردار اصلانی اظهار کرد: با بررسی از داخل خودرو، مدارکی پیدا شد که متعلق به همان مقتولینی بود که در بندرلنگه به قتل رسیده بودند.

وی گفت: دو نفر از این متهمان که در باغ بودند، با استفاده از تاریکی شب متواری شده بودند که بلافاصله توسط ماموران دستگیر شدند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد که یکی از دستگیر شدگان صاحب باغ بوده و هیچ گونه نقشی در این قتل ها نداشته است.

سردار اصلانی گفت: متهمان اعتراف کردند که در شهرستان نایین یک نفر و در بندر لنگه دو نفر را نیز به قتل رسانده اند.

وی افزود: متهمان بعد از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.


یک منبع آگاه در نایین در رابطه با این دستگیری گفت: انگیزه ی این قاتلان از این قتل ها سرقت عنوان شده و به نظر می رسد این افراد از انجام قتل ها لذت برده و دچار برخی مشکلات روحی و روانی بوده اند.

وی افزود: تمامی قتل ها تقریبا مشابه هم صورت گرفته و متاسفانه این قاتلان به خاطر سرقت های جزئی مانند دزدیدن جعبه آچار و ضبط صوت ماشین مرتکب چنین عمل کثیفی، آن هم به صورت حرفه ای شده اند.
نقل از :سایت خبری شرق استان اصفهان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد