چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

افتتاح خط تولید مس کاتدی در انارک



فرماندار نایین از بهره برداری از 41 پروژه با اعتبار 370 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.




به گزارش اینا، سهراب مظفر نجفی در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دولت در شهرستان نایین گفت: پنج پروژه صنعت و معدن، دو پروژه آب شهری، پنج طرح برق رسانی، 11 پروژه جهاد کشاورزی و هشت طرح مخابراتی از جمله مهم ترین پروژه های قابل افتتاح هفته دولت هستند.

وی ادامه داد: افتتاح خط تولید مس کاتدی در انارک با اعتبار 140میلیارد ریال، افتتاح طرح کارخانه برش کاشی در قطب صنعتی زندوان با اعتبار 14میلیارد ریال، تولید کنستانتره سرب و روی در بخش مرکزی با اعتبار 22میلیارد ریال، افتتاح پارک ورودی شهر بافران با اعتبار 9میلیارد ریال و بهره برداری از چهار طرح آسفالت روستایی با اعتبار 4میلیارد ریال از مهم ترین طرح های قابل افتتاح در حوزه عمرانی شهرستان نایین در این هفته است.

فرماندار نایین با بیان این که برنامه های فرهنگی نیز همزمان با هفته دولت در این شهرستان برگزار خواهد شد، اعلام کرد: یادواره شهدای هفته دولت، غبار روبی مزار شهدای نایین، دیدار با خانواده شهید، جانبازان و ایثارگران از جمله مهمترین برنامه های هفته دولت در نایین است.

وی تهیه و تدوین ویژه نامه عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان در دولت تدبیر و امید، قدردانی از خیرین شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را از برنامه های هفته دولت در این شهرستان بیان کرد.

نجفی هفته دولت را فرصتی مناسب به منظور بزرگداشت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی خواند و خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو یار حضرت امام خمینی(ره) و نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند که با ساده زیستی جزو بی نظیرترین خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی محسوب می شوند.

فرماندار شهرستان نایین افزود: دولت تدبیر و امید گام به گام، بر اساس منویات مقام معظم رهبری و بدون منت، ایفای وظیفه می نماید و در دو جبهه ملی و منطقه ای عملکرد تحسین بر انگیزی داشته و با تجربه و تدبیر و در هم شکستن قدرت پوشالی استکبار جهانی، برگ زرینی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی رقم زده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد