چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

بارندگی یک‌دهم میلی‌متری در چوپانان

بارندگی یک‌دهم میلی‌متری در چوپانان

کارشناس پیش‌بینی هوا‌شناسی استان اصفهان خبر داد
بارش 35 میلی‌متری بارندگی در مورچه‌خورت/ شرق اصفهان کمترین بارندگی‌ها را داشته است

کارشناس پیش‌بینی هوا‌شناسی استان اصفهان گفت: بیشترین میزان بارندگی شب گذشته در استان اصفهان با 35 میلی‌متر مربوط به مورچه‌خورت بوده و کمترین بارندگی‌ها نیز مربوط به شرق اصفهان بوده است.

خبرگزاری فارس: بارش 35 میلی‌متری بارندگی در مورچه‌خورت/ شرق اصفهان کمترین بارندگی‌ها را داشته است

حجت‌الله علی‌عسگریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به میزان بارندگی‌های شب گذشته در استان اظهار کرد: میزان بارندگی‌ها در داران 10.7 میلی‌متر، اردستان یک‌دهم، اصفهان 12.5 میلی‌متر، نائین 1.3 میلی‌متر، فرودگاه شهید بهشتی 9.6 میلی‌متر و کبوتر‌آباد در نزدیکی شهر بهارستان نیز 17.6 میلی‌متر بوده است.

وی با اشاره به بارش 4.3 میلی‌متری بارندگی در شهرضا اضافه کرد: همچنین در شب گذشته میزان بارندگی‌ها در گلپایگان 13.4 میلی‌متر، میمه 9 میلی‌متر، چادگان 11.5 و خوانسار پنج میلی‌متر بوده است.

کارشناس پیش‌بینی هوا‌شناسی استان اصفهان با اشاره به بارش پنج میلی‌متری بارندگی در نجف‌آباد تصریح کرد: همچنین در شب گذشته میزان بارندگی در ورزنه 7.6 میلی‌متر، مبارکه 13.3 میلی‌متر، زرین‌شهر 5.4 میلی‌متر، سمیرم 0.7 میلی‌متر و فریدونشهر هشت میلی‌متر بوده است.

وی به بارش بارندگی یک‌دهم میلی‌متری در چوپانان و بارش 13.2 میلی‌متری بارندگی در دهق اشاره کرد و ادامه داد: میزان بارندگی در علویجه 7.2 میلی‌متر بوده و در شب گذشته در نطنز، کاشان و خوروبیابانک هیچ بارندگی‌ نداشته‌ایم.

علی‌عسگریان با بیان اینکه بیشترین میزان بارندگی شب گذشته در استان اصفهان با 35 میلی‌متر مربوط به مورچه‌خورت بوده و کمترین بارندگی‌ها نیز مربوط به شرق اصفهان بوده است، تاکید کرد: در حال حاضر نیز بارندگی‌ها در سراسر استان قطع شده است.

وی با اشاره به وضعیت هوای اصفهان افزود: آسمان اصفهان حالت غبار‌آلود دارد و با غبار محلی و مه رقیق مواجه هستیم.

کارشناس پیش‌بینی هوا‌شناسی استان اصفهان با تاکید بر اینکه از بعد از ظهر امروز با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق در مناطق جنوبی و غربی استان مواجه می‌شویم، گفت: همچنین در بعد از ظهر امروز رعد و برق و رگبار پراکنده را در مرکز استان داریم.

وی با بیان اینکه حداکثر دمای هوای شهر اصفهان کاهش می‌یابد، اظهار کرد: حداکثر دمای هوای شهر اصفهان نیز به 30 درجه سانتی‌گراد و حداقل دما نیز به 16 درجه سانتی‌گراد رسیده است.

علی‌عسگریان ادامه داد: گرمترین نقطه استان با 33 درجه سانتی‌گراد به شهرستان کاشان و سرد‌ترین نقطه استان نیز با 12 درجه سانتی‌گراد مربوط به میمه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد