چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

گازرسانی به خور، انارک، جندق و فرخی طی سال جاری

گازرسانی به  خور، انارک، جندق و فرخی طی سال جاری

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد
گازرسانی به 4 شهر کویری استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: گازرسانی به چهار شهر کویری استان شامل خور، انارک، جندق و فرخی طی سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: گازرسانی به 4 شهر کویری استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس  از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سعید مومنی اظهار کرد: گازرسانی به چهار شهر کویری خور، انارک، جندق و فرخی، طی سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این شهرها در حال حاضر از سوخت‌های فسیلی به عنوان انرژی استفاده می‌کنند، افزود: گازرسانی به این شهرها از طریق جایگاه‌های CNG به وسیله کپسول‌های بزرگ قابل حمل انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان علت تاخیر در گازرسانی به این مناطق نسبت به سایر شهرستان‌های سطح استان را فاصله زیاد این شهرها از خط انتقال سراسری (خط هشتم انتقال گاز)، پراکندگی شهرها و روستاهای تابعه و تجهیزات مورد نیاز عنوان و تصریح کرد: تاکنون از لحاظ  اقتصادی مقرون به صرفه نبوده که از انرژی گاز برای تامین سوخت این شهرها استفاده شود.

وی بیان کرد: استاندارد مصرف انرژی در اکثر کشورها مطابق با بررسی‌های اصولی اقتصادی و فنی صورت می‌گیرد و هر انرژی که مقرون به صرفه‌تر باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مومنی افزود: در عملیات اجرایی این طرح تمامی زیرساخت‌های گازرسانی اعم از شبکه‌ها، خطوط انتقال ایستگاه‌ها و علمک‌ها راه‌اندازی می‌شود اما گاز طبیعی از کپسول‌های بزرگی که در ایستگاه‌های CNG مستقر خواهد شد به شبکه‌ها تزریق می‌شود.

وی بیان کرد: پس از اینکه خط انتقال سراسری یازدهم به استان اصفهان رسید این کپسول‌ها حذف و شبکه گازرسانی شهرها به خط یازدهم متصل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اضافه کرد: با اجرای این طرح چهار شهر و 100 روستای تابعه، از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد