چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

کاهش تلفات جانی در محوراردکان - چوپانان

کاهش 40 درصدی تلفات جانی در حوادث جاده‌ای امسال اردکان

سرپرست جمعیت هلال احمر اردکان از کاهش 40 درصدی تلفات جانی در حوادث جاده‌ای اردکان در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: کاهش 40 درصدی تلفات جانی در حوادث جاده‌ای امسال اردکان

جواد کمال‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 88 تصادف در سه محور مواصلاتی اردکان به نایین، اردکان - طبس و اردکان - چوپانان رخ داده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر اردکان اضافه کرد: در این سوانح رانندگی متاسفانه بیش از 18 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و 235 نفر نیز مصدوم شدند.

وی عنوان کرد: در سال گذشته، 27 نفر در تصادفات رانندگی در محورهای این شهرستان جان خود را از دست دادند که این تعداد در سال جاری به 18 نفر کاهش یافته است.

این مسئول بیان کرد: اضافه شدن دو پایگاه ثابت نجات بین شهری در محورهای اردکان - طبس و اردکان - چوپانان باعث کاهش تلفات جانی در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان شده است.

کمال‌آبادی، کاهش آمار فوتی و افزایش آمار مصدومان در سال جاری را نشان دهنده کاهش زمان رسیدن نجاتگران هلال احمر به محل وقوع تصادفات دانست.

سرپرست هلال احمر اردکان عنوان کرد: هرچه سرعت رسیدن به محل وقوع تصادفات افزایش یابد و نجاتگران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات امدادی را به سانحه دیدگان ارائه دهند جان افراد بیشتری نجات داده می‌شود و به طور قطع آمار مصدومان سوانح رانندگی نیز افزایش خواهد یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد