چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

بازدید مسئولان از روند ساخت بیمارستان خیرساز نایین

بازدید مسئولان از روند ساخت بیمارستان خیرساز نایین

طباطبایی، نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک عصر امروز از روند اجرای طرح ساخت بیمارستان یکصد تخت خوابی توسط خیر نیکوکار حاج رضا افضلیان نایینی بازدید نمود.




به گزارش خبرنگار اینا از نایین، طباطبایی، نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک عصر امروز در بازدید از روند اجرای طرح ساخت بیمارستان یکصد تخت خوابی توسط خیر نیکوکار حاج رضا افضلیان نایینی اظهار داشت:  این طرح در زمینی به مساحت 25هزارمترمربع، با 11هزارمترمربع زیربنا در سه طبقه ساخته می شود که تاکنون افزون بر 50درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با تشکر از خانواده محترم افضلیان افزود: درصورت آزاد سازی تسهیلات مورد نیاز برای ساخت این بیمارستان و با توجه به روند پیشرفت کنونی طرح، پیش بینی می شود ساختمان این بیمارستان تا پایان سال آینده (94) تکمیل و به بهره برداری برسد.

نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک خاطرنشان کرد: از نظر ساختمانی شاهد ساخت یکی از مدرنترین های بیمارستان ها در استان اصفهان هستیم که امیدواریم این طرح هرچه زودتر به اتمام رسیده و بتوانیم خدمات پزشکی مناسب تری برای شرق استان و شهرستان های همجوار ارایه دهیم.
با تشکر از :http://www.isfahaneast.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد