چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

توزیع کالابرگ نفت سفید در خوروبیابانک،انارک


کالابرگ نفت سفید در خوروبیابانک،انارک توزیع می شود

اصفهان-ایرنا- رییس شرکت پخش فرآوردهای نفتی ناحیه نایین از توزیع مرحله دوم کالابرگ نفت سفید در انارک،خور بیابانک وتعدادی از روستاهای این منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا،محمد رضاتحویلی شامگاه پنجشنبه گفت: کالابرگ های مرحله دوم نفت سفید از طریق اداره پست و همچنین دفاتر ICT در سطح شهرها و روستاهای شهرستان خور از اول تا بیستم دی ماه توزیع می شود.

وی گفت: همشهریانی که در سال 89 در مرحله اول توزیع کالابرگ در سایت تجارت استان ثبت نام و از مراکز پستی کالابرگ دریافت کرده اند در این مرحله می توانند با همراه داشتن کارت ملی سرپرست خانوارو با مراجعه به واحدهای پستی و دفاتر ICT در سطح شهرستان نایین وخور و با پرداخت مبلغ40000ریال نسبت به دریافت کالابرگ اقدام کنند.

تحویلی تصریح کرد: خانوارهای جدید و همچنین خانوارهای که تغییراتی در اعضا خانواده داشته و خواستار تغییرات می باشند در محله بعد که در اینده اطلاع رسانی می شود می توانند کالابرگ دریافت کنند.

رییس پخش فرآورده های ناحیه نایین گفت:جهت سهولت در خدمت رسانی به روستاهایی که فاقد دفاتر ICT است با هماهنگی شورای اسلامی اکیپ های سیار در این روستاهای مستقر میشود و به توزیع کالابرگ اقدام میکنند.

در پایان تحویلی خاطر نشان کردند:توزیع نفت سفید از اسفندماه93 با کالابرگ جدید انجام می شود.

در دوشهرستان نایین وخور بیابانک به بیش ازهشت هزار خانوار کالا برگ نفت سفید توزیع می گردد.

شهرستان نایین در140 وخور بیابانک در420کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد