چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

رییس پلیس راه استان اصفهان:محور خور-طبس، ایمن نیست!

رییس پلیس راه استان اصفهان:محور خور-طبس، ایمن نیست!

به گزارش پایگاه خبری خور :توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی ماه صفر و افزایش تردد در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس برای حضور زائران در حرم رضوی به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع)، رییس پلیس راه استان اصفهان توصیه های لازم را اعلام کرد.

سرهنگ رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تردد به سمت مشهد مقدس از روز گذشته در جاده های استان اصفهان به طرز چشمگیری افزایش یافته که این امر در روز دوشنبه به اوج خود خواهد رسید.
وی با بیان این که بسیاری از مردم اصفهان، محور خور-طبس را برای سفر به مشهد مقدس انتخاب می کنند، گفت: متاسفانه محور خور- طبس محور مناسب و ایمنی برای سفر به مشهد نمی باشد.
رییس پلیس راه استان اصفهان تاکید کرد: پلیس به هیچ وجه ممکنی به مردم توصیه نمی کند که از مسیر خور- طبس به سمت مشهد حرکت کنند.
رضایی با اشاره به خطرآفرینی محور مذکور و بالا بودن نرخ تصادفات در آن، بهترین و ایمن ترین مسیر را، محور تهران- سمنان اعلام کرد.
وی از رانندگانی که محور خور- طبس را برای سفر به مشهد انتخاب کرده اند خواست، کلیه نکات ایمنی را رعایت کرده و با توجه به دو طرفه بودن مسیر، از سبقت های نابجا جلوگیری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد