چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

همکلاسی هایم



همکلاسی هایم
نوشته : نسل سومی

صبح که به تلویزیون نگاه می کردم دکتر دانشمندی از دوران دبستان و دوستی های دوران دبستانش سخن می گفت و اعتقاد داشت این دوستی ها به علت اینکه عاری از هیچگونه داد و ستد است خالص ترین دوستی های دوران زندگی انسان است  ومن هم به فکر دوستان دوران دبستان خودم در مدرسه ستوده افتادم و این اسامی در ذهنم نقش بست آنها که مرده اند خداوند بیامرزدشان و آنان که زده اند خداوند طول عمر و سلامتی به آنها عطا فرماید اما اسامی آنهابین سالهای 47-41
نوروز علی براتی - حسنعلی عارف- سید محمود موسوی - ابوالقاسم مستقیمی - یزدانبخش مستقیمی - مجید بقایی- علی اکبر مشتاقی - محمدخرامان -محمدعلی سرحدی- حسن آقا جلالپور-حسین ضیایی - محمدتقی جلالپور - علی جلالپور - عباسعلی نجفیان-احمد نجفیان-بمانعلی رفیع- خدابخش رفیع - حسن سعادت-رفیع قرض الحسنه(متاسفانه اسم کوچکشان به خاطرم نیامد)-ناصر جلالپور-کلانتری (پسر دوم میرگل)-فیروز زاهدی-هوشنگ نظریان-علی زرگر-صمیمی احتمالا غلامعلی-ابوالقاسم موبد-عامری (؟)-علی اکبر یاوری-حسن اطهری-حسین هاجری-محمد علی همایون -احمد یزدانی-محمدجعفر یزدانی
-علی عظیمی-قلی کلانتری
هنوز هم هریک از آنها را می بینم شادی بچگانه در چهره ام هویدا می شود احتمالا چند نفری را هم فراموش کرده ام آن هم به علت بالا رفتن سن است
شما نیز اگر اسامی همکلاسی ها و هم دوره ای های خود را لیست کنید و برایم بفرستید من آنها را منتشر می کنم

دوست عزیزی برایم پیام خصوصی زیر را نوشته
درود برشما .نام کوچک صمیمی احتمالا یاغلامرضا بود یا رحمان صمیمی.
نام کوچک رفیع هم علی اصغر هست.سپاس
جناب هم رحمان و هم غلامرضا از من بزرگتر بودند احتمالا خود شما یا پدر شما همکلاس من بوده اما نام آقای رفیع را درست نوشته اید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد