چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

غفلت ما !!

غفلت ما !!

ریگ جن از دیدنی های جندق است یا انارک؟!پس چوپانان کجای این جغرافیاست

آب و هوای خوب و باران‌های شاعرانه فصل پاییز فرصت خوبی برای مسافرت‌های دونفره است.
برترین مجله اینترنتی ایران
مجله زندگی ایده آل - نسرین خسروشاهی: درست که همه فکر می‌کنند تابستان فصل مسافرت است اما این موضوع بیشتر به خانواده‌هایی مربوط می‌شود که فرزندان مدرسه‌ای یا دانشگاهی دارند. بسیاری از زوج‌ها می‌توانند کل برنامه‌ریزی سفرشان را به بعد از تابستان موکول کنند. به جندق سفر کنید

حیف است که در پاییز کویر را تجربه نکنید. پیشنهاد ما برای کویرگردی مرنجاب و مصر نیست بلکه جندق است. جندق از توابع شهرستان خور است که در 350 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد. جندق از شمال به کویر بزرگ، از غرب به کویر ریگ جن و سلسله کوه‌های جندق، از جنوب به بیابان‌های اطراف خور و از شرق به حاشیه جنوبی دشت کویر محدود می‌شود. شهری کویری که آسمانش منجم‌ها و علاقه‌‌مندان به ستاره‌‌شناسی را به خود جذب می‌کند.

پیشنهاد سفر پاییزی متفاوت برای زوج‌ها

وقتی به جندق سفر می‌کنید فرصت دارید تا شترسواری را تجربه کنید. علاوه بر این، حیات‌وحش جندق هم با کل و بز، قوچ و میش، خرگوش، قمری، کبک و تیهو و پاقرقره، انواع روباه معمولی و روباه شنی، گرگ، عقاب و البته پلنگ و یوزپلنگ جذابیت‌های خاصی را در این منطقه ایجاد کرده است.

پیشنهاد سفر پاییزی متفاوت برای زوج‌ها

اگر سفر به جندق خیلی برای‌تان جذاب بود، می‌توانید از همان جا به کویر«ریگ جن» که در نزدیکی جندق قرار دارد و وجه ماجراجویانه سفرتان را به اوج می‌رساند هم سری بزنید. ریگ جن به مثلث برمودای ایران معروف است و ویژگی‌های خاصی دارد؛ به همین دلیل بهتر است با تور به این منطقه بروید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد