چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

مصاحبه با رئیس شورای چوپانان

عملکرد 6ماهه نخست 93 شورای اسلامی چوپانان

بسمه تعالی

 به نقل از دهستان چوپانان :همانطور که همشهریان گرامی استحضار دارند شورای اسلامی چوپانان در نیمه نخست سال 92  کار خویش را آغاز کرد ودر این مدت کارهای زیادی انجام شد که ما فعلا به سال93 می پردازیم .

 

لذا صمیمی در تعطیلات ایام محرم از فرصت استفاده کرد وبرای اطلاع عموم همشهریان گرامی  از عملکرد 6 ماهه نخست سال جاری مصاحبه ای را با رییس شورای اسلامی آقای حلوانی انجام داد که در ذیل بطور فهرست وار میخوانید.:

س؟: آقای حلوانی ابتدا بخاط اینکه روز تعطیلی شورای اسلامی است وبا کلیه اعضاء حضور پیدا کردید سپاسگزارم.لازم است جهت اطلاع همشهریان عملکرد 6ماهه نخست امسال را چه اموری که دردست اقدام است وچه آنهایی که انجام شده را بیان بفرمایید.

ج: بنام خدا.خواهش میکنم وظیفه ماست که مردم را در جریان امور انجام دهیم.بعرض برسانم ابتدا کارهایی را که انجام شده را باستحضار میرسانم.

در فروردین سال جاری پیگیر جمع آوری و دفن زباله در محل مناسبی ودور از روستا بودیم که در آینده بلحاظ بهداشت محیط دچار مشکل نشویم که این کار انجام شد. همینطور پروژه جدولگذاری خیابان های توحید وولی عصر بود که در تیر ماه  سال جاری نیز این کار انجام شد ودیگراقدامات انجام شده تعمیر رختشویخانه ومنبع اب حمام عمومی بود که به لطف خدا انجام شد.

س؟:در مورد جاده  که بسیار مهم است وسه ورودی داریم که هرسه از نقاط حادثه خیز است چکاری انجام داده اید.

ج: خوب برای ورودیهای به روستا ابتدا چراغ چشمک زن خریداری کرده ایم که در فرصت مناسب اقدام به نصب ان خواهیم کرد.(تا پانزدهم محرم. زمان مصاحبه ،،که اکنون شاید نصب شده باشد).

نصب مثلثی در ورودی های بلوار خلیج فارس وهمینطور ورودی جاده هفتومان که با پیگیریهای این نهاد اجرایی شد وادامه کار این ورودیها با اداره راهداری میباشد.که دردست اقدام است.

س؟:در مورد پارک کودک بفرمایید.

ج:بلی پارک کودک بالاخره تقریبا راه اندازی شد و رنگ آمیزی جدولهای پارک هم در تیر ماه امسال الحمدلله  انجام شد ومردم امسال تابستان استقبال خوبی کردند واوقات خود را شبها بیشتر در پارک گذراندند.دیگر طرح آبیاری قطره ای پارک وگلستان شهدا است که در حال اقدام است که بزودی اجرایی میشود.

س؟:  در پایان اگر کارهایی هستند که در حال پیگیری واجرایی شدن آن هستید بیان بفرمایید.

ج:بلی عرض کردم جدولگذاری خیابانها هنوز ادامه دارد. بمنظور هدایت کردن آبهای سطحی خیابانها هنگام بارندگی(کانیو)  کارهایی در در حال مطالعه واقدام است که انشااله  در فرصت مناسب اقدام خواهد شد. زیباسازی ورودیهای روستا دردستور کاراست که با هماهنگی اداره راه درحال پیگیری هستیم.از جمله کارهایی که در نظر داریم اگر بودجه آن تامین شود به خواست خدا سنگفرش نمودن خیابان ابن سینا (بهداری) است که در حال مطالعه میباشد.

بسیار خوب ،سپاسگزارم از اینکه وقت خودتون را بما دادید وروز تعطیل دفتر شورا را باز نمودید.

در پایان عکس جمعی یادگاری باتفاق اعضای شورا گرفته شد برای دوستانی که درخواست نموده بودند.

 

از سمت راست:صمیمی(مصاحبه کننده).قدمعلی حلوانی رییس شورا.رمضان قدرت عضوشورا..محمدجلالپور.سخنگوی شورا..سیدجوادهاشمی نایب رییس

جهت یادرآوری عرض کنم که نفر پنجم اعضای شورا اقای ثابتی طبق اضهارات خودشان استعفاء داده اند که در صورت تایید  آقای مسیب کلانتری خدمت مردم خوب چوپانان خواهند رسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد