چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

خور روی بورس سازندگی از دید نماینده مجلس

خور روی بورس سازندگی از دید نماینده مجلس
به گزارش چاه ملک در گذر زمان:نماینده محترم مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات صورت گرفته در منطقه خاورمیانه اظهار داشت: پس از آنکه تروریست ها برای نابودی مقاومت در سوریه به توفیقی دست نیافتند، با هدف ایجاد لطمه برای دین مبین اسلام، اقدام به برپایی حکومتی کثیف در جنوب ترکیه و سه استان عراق نمودند.

حمیدرضا طباطبایی نایینی افزود: با فداکاری مردم عراق تحت زعامت مرجعیت و با راهنمایی ها و پشتیبانی های جمهوری اسلامی ایران گروه تروریستی داعش که تا 35 کیلومتری مرزهای ایران هم پیشروی کرده بود به عقب رانده شد.

وی با اشاره به بی سابقه بودن قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در 12 سال اخیر گفت: هم اکنون مذاکرات هسته ای تحت تاثیر قدرت بین المللی ایران و با تدابیر و راهنمایی های مقام معظم رهبری مراحل پایانی خود را می گذراند و انشاالله با لغو کامل تحریم ها که خواسته بحق ایران است این موضوع به نتیجه مطلوب رسیده و با اتکا به اقتصاد داخلی و مقاومتی با قدرت در صحنه اقتصادی دنیا حضور یافته و شاهد افزایش رونق در داخل کشور باشیم.

حمیدرضا طباطبایی نایینی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان فعالیتهای صورت گرفته برای برطرف شدن مشکلات و دغدغهای مردم خوروبیابانک پرداخت و افزود: با توجه به مقررات و محدودیت های مالی که طی 3 سال گذشته در کشور صورت پذیرفت، کمتر از ده درصد از اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان خوروبیابانک محقق شد و با توجه به مشکلاتی که در کل کشور وجود داشت رونق اقتصادی تقریبا متوقف شده بود و بر همین اساس در شهرستان خوروبیابانک هم اقدام قابل توجهی صورت نپذیرفت.

نماینده محترم مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش صد درصدی  اعتبارات شهرستان خوروبیابانک در سال جاری تصریح کرد: به برکت نظم و انضباطی که در بودجه سال 93 در دولت جدید صورت گرفت، علاوه بر هفت میلیارد تومان بودجه سنواتی، حدود 7 و نیم میلیارد تومان از اعتبارات ماده 180 که با مشورت نمایندگان شهرستان اختصاص پیدا کرده بود به خوروبیابانک تعلق گرفت که تاکنون 50 درصد آن تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه عملیات روکش آسفالت خور- طبس در حال اجرا می باشد افزود: برای اجرای این عملیات حدود 5 میلیارد تومان از اعتبارات ملی هزینه شده است به طوری که برای انجام این پروژه، از اعتبارات شهرستان خوروبیابانک استفاده نشده است.

حمیدرضا طباطبایی نایینی از افتتاح مرکز دیالیز خور ظرف 10 روز آینده خبر داد و افزود: ساختمان بیمارستان شهر خور هم تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید و در سال 1394 این بیمارستان با خدمات تخصصی در خدمت شهروندان خواهد بود.

وی با تاکید بر راه اندازی کارخانه پتاس با ظرفیت کامل در سال جاری گفت: برای حاصل شدن این مهم، تا مرحله سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت هم به پیش رفتیم و مذاکراتی در این زمینه صورت گرفت و در حال حاضر اقدامات موثری از سوی کارشناسان داخلی و خارجی برای راه اندازی کارخانه در حال انجام می باشد.

نماینده محترم مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات انتقال خط یازدهم سراسری گاز در کوتاه مدت میسر نخواهد شد افزود: طبق مذاکراتی که با مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان صورت گرفت مقرر شد تا زمان انتقال گاز از طریق خط 11 سراسری، سیستم گازکشی شهرهای خور، فرخی، جندق و انارک از طریق مخازن CNG  صورت بگیرد.

وی با اشاره به کمبود آب در خوروبیابانک تصریح کرد: با مذاکراتی که با معتمدین و کارشناسان شهرستان صورت گرفت مشخص شد که احداث چاه جدید در برخی نقاط بر میزان آب دهی قنات ها تاثیر منفی خواهد گذاشت و بر همین اساس این پروژه از دستور کار خواهد شد.

طباطبایی نایینی افزود: پس از آن، محل دیگری برای این امر با توافق اهالی و مسئولین محترم خوروبیابانک در نظر گرفته شد و امیدواریم با اجرای این پروژه و بهسازی خط انتقال آب بهنامیه و بازیاب مشکل آب شهرستان در سال آینده مرتفع گردد.

وی با بیان اینکه پوشش تصویری دیجیتال یکی از دغدغه های مردم خوروبیابانک بوده است گفت: برای این منظور، علاوه بر اعتبارات ملی این پروژه، اعتبارات شهرستان و اعتبارات ماده 180 هم تخصیص داده شد، تا بر اساس قول دکتر صالح و با همکاری دولت محترم شاهد پوشش تصویری دیجیتال در خوروبیابانک باشیم.

وی در پایان به مردم خوروبیابانک اطمینان داد که مسئولین امنیتی شهرستان، هوشیارانه به وظایف خود عمل می کنند و امنیت، هر روز پایدارتر و سرافرازتر خواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد