چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

مادر گمشده به قتل رسیده



هم اکنون با خبر شدیم مادر 37ساله  
و پسر بچه 22 ماههپیدا  شدند

طی تماس یکی از دوستان خبر پیدا شدن این مادر و کودک را به فروی نیوز داد. و هم اکنون از طرف خانواده های آنها از صحت خبر تایید شد.

پسر بچه زنده و  سالم است ( 3 روز قبل در امامزاده طبس پیدا شده بوده و بعد تحویل بهزیستی طبس میشود.)

متاسفانه مادر به قتل رسیده و هم اکنون در پزشک قانونی طبس می باشد و لحظاتی قبل خانواده وی جسد را شناسایی کردند و برای پاره ای اطلاعات و بازجویی در طبس هستند ( از نحوه قتل و علت آن اطلاعات دقیقی در دست نداریم ولی بعد از اعلام مراجع قضایی به اطلاع عموم میرسانیم)


 
کشف جسد زن مقتول در اطراف طبس

a71

به گزارش فروی نیوز  به نقل از گلشن فرمانده انتظامی شهرستان طبس سرهنگ محسن جلالیان  اظهار داشت: در تاریخ ۷ مهر ۱۳۹۳ کودکی ۲۲ ماهه در محل میدان امامزاده طبس پیدا و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که خودرویی وی را رها کرده و رفته است؛ که این کودک تحویل بهزیستی طبس شد.

وی ادامه داد: در تاریخ ۱۱ مهر نیز جسد خانمی ۳۷ ساله در کیلومتر ۱۰ جاده طبس – ده‌محمد و در حاشیه‌ی جاده کشف شد که در اثر ضربات چاقو و در همان محل به قتل رسیده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: جسد مکشوفه ابتدا مجهول‌الهویه بود اما با بررسی‌های انجام شده در همان روز هویت وی کشف و مشخص شد که وی به همراه فرزندش در تاریخ ۶ مهر در شهر خوربیابانک مفقود شده است که بررسی‌ها نشان داد کودک پیدا شده نیز متعلق به همان خانم است.

وی بیان کرد: اولیای مقتول، جسد وی را شناسایی کردند که جسد هم‌اکنون به پزشکی قانونی بیرجند منتقل شده و علت قطعی فوت نیز به نظر پزشکی قانونی موکول است.

جلالیان یادآور شد: باتوجه به کشف جسد در محدوده شهرستان طبس، تمامی مراحل تحقیقات و رسیدگی به این پرونده نیز در طبس انجام می‌شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد