چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصفهان ـ‌ نائین ـ انارک، خور ـ طبس

ارسال به دوستان
در روزهای پایانی تابستان اعمال می‌شود
محدودیت‌های ترافیکی در برخی جاده‌های استان اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در برخی از جاده‌های استان به منظور رفاه حال مسافران در روزهای پایانی تابستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: محدودیت‌های ترافیکی در برخی جاده‌های استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا رضایی اظهار داشت: با توجه به حجم بالای مسافرت‌ها در روزهای پایانی تابستان و بازگشت هموطنان به مقصد‌های خود، این پلیس محدودیت‌هایی را در برخی از جاده‌ها به منظور روان‌سازی ترافیک و رفاه حال مسافران اجرا می‌کند.

وی افزود: بر این اساس، تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح تا 20 روزهای 29 تا 31 شهریور و همچنین اول مهرماه در محورهای اصفهان ـ‌ نائین ـ انارک، خور ـ طبس، محور سمیرم ـ یاسوج، محور دامنه ـ خوانسار ـ گلپایگان ـ خمین و بالعکس ممنوع است.

این مقام مسئول بیان داشت: همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح تا 23 روزهای 29 تا 31 شهریور و اول مهرماه در محورهای زرین‌شهر ـ سفیددشت ـ بروجن ـ یاسوج و بالعکس و همچنین محور زرین‌شهر ـ سفیددشت ـ بروجن ـ لردگان ـ ایذه و بالعکس ممنوع است.

رضایی با بیان اینکه پلیس راه استان اصفهان با آمادگی کامل در این ایام در خدمت مردم و مسافران است، اضافه کرد: رانندگان در صورت بروز هرگونه مشکل و یا گره ترافیکی و یا نقص فنی می‌توانند با شماره تلفن 110 تماس بگیرند و موضوع را با کارشناسان ما در میان بگذارند تا نسبت به رفع مشکل اقدام سریع و به موقع انجام شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930629001228#sthash.CcWZ5o2x.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد