چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

تلاش برای جستجوی جوان گمشده در کویر مصر

تلاش برای جستجوی جوان گمشده در کویر مصر ادامه دارد

» سرویس: ایسنا- استان ها - اصفهان
35115.jpg

رییس‌جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک گفت: جستجو برای یافتن جوان گم شده درکویر "مصر" شهرستان خور و بیابانک هنوز ادامه دارد و احتمال زنده پیدا شدن این جوان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، در خور و بیابانک، حسین ایرجی با بیان این‌که جستجو برای پیدا کردن جوان گمشده در کویر مصر شهرستان خور وبیابانک تاکنون بی نتیجه مانده است، اظهار کرد: در جستجوی دو روزه امدادگران اعزامی به این منطقه هیچ اثری از این فرد پیدا نشده و گم‌شدن این فرد در این منطقه تنها یک حدس است.

وی با بیان این‌که گم شدن افراد در این منطقه بی‌سابقه نیست، خاطرنشان کرد: جستجو برای یافتن این فرد هنوز ادامه دارد و احتمال زنده پیدا شدن این جوان وجود دارد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک ادامه داد: علی قارونی جوان 27 ساله تهرانی پس از سه شبانه روز اقامت در یکی از مهمانسرای توریستی روستای مصر یکشنبه- 18 خرداد ماه- سال جاری به دلیل مطالعه بر روی گیاهان دارویی و نا‌آشنا بودن با منطقه کویری روستای مصر گم شد.

ایرجی خاطرنشان کرد: طی تماس تلفنی دهیار روستای مصر مبنی برعدم مراجعه فرد مذکور بلافاصله اکیپ امدادی جمعیت هلال احمر با یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه پیکاپ سواری و دو دستگاه موتور سواری گشت و 10 نفر نجاتگر امدادی و هم‌چنین افراد راهنمای بومی به جستجوی این جوان گم شده به منطقه اعزام می‌شوند و تلاش برای جستجوی این جوان هم‌چنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، شهرستان کویری خوروبیابانک با 12 هزار کیلومتر مربع در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است. روستای گردشگری مصر نیز در 50 کیلومتری شمال غربی مرکز این شهرستان قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد