چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

فرماندار نایین خواستار ایجاد ایستگاه ثابت بازرسی پلیس در محور چوپانان شد

فرماندار نایین: مبارزه با قاچاق یکی از راه های عملیاتی کردن شعار سال است

نایین،اصفهان-ایرنا- فرماندار نایین گفت: یکی از راه های بسیار مهم برای عملیاتی کردن شعار امسال، جلوگیری از کالای قاچاق است.

به گزارش ایرنا،سهراب مظفر نجفی عصر چهارشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا، در فرمانداری نایین اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، یکی از راه های شکوفایی اقتصادی، حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی است که در این راه مبارزه با کالای قاچاق یکی از راهکارهای رشد تولید داخلی است.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا نیازمند عزم ملی در پرتو همکاری مسوولان و مردم است که با توجه به مسائل اقتصادی و معیشی مردم و همچنین وجود تحریم ها باید با تلاش و جدیت بیشتری در این زمینه حرکت کرد.

فرماندار نایین همچنین به فرهنگ سازی استفاده از کالای داخلی اشاره کرد و گفت: خرید کالای تولید داخل موجب شکوفا شدن اقتصاد و افزایش تولید و اشتغال و در پی آن کاهش نرخ بیکاری در کشور خواهد شد.

وی افزود: ورود کالای قاچاق اقتصاد کشور را دچار مشکل می کند و باید با برخورد با آن در راه نجات اقتصاد کشور گام برداشت.

نجفی تصریح کرد: در شهرستان نایین نیز مبارزه با قاچاق کالا یکی از برنامه هایی است که در راستای حمایت از تولید داخلی و کمک به اقتصاد کشور، به صورت جدی و ویژه پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: در شهرستان نایین، گلوگاه شهید شرافت یکی از ایستگاه های مهم کشف کالای قاچاق و مواد مخدر در کشور است که با توجه به اهمیت آن، عنایت بیشتر مسئولان به این گلوگاه احساس می شود.

نجفی تأکید کرد: نباید تجهیزات این گلوگاه همان تجهیزات 10سال پیش باشد چرا که همانطور که تبهکاران و مجرمان با استفاده از بالاترین تکنولوژی های روز دنیا دست به اقدامات خلافکارانه خود می زنند ما نیز باید آمادگی کامل برای مقابله با آنان را با تجهیزات کامل داشته باشیم.

فرماندار نایین در این جلسه همچنین اتخاذ تدابیری در رابطه با کنترل محور خروجی استان اصفهان و شهرستان به سمت استان یزد و نیز ایجاد ایستگاه ثابت بازرسی پلیس در محور چوپانان را خواستارشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد