چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

برخورد اتوبوس با تریلر در حوالی انارک


برخورد اتوبوس با تریلر در حوالی انارک 10 مجروح برجای گذاشت
اصفهان- خبرگزاری مهر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر در فاصله 30 کیلومتری پایگاه امداد و نجات بین شهری انارک منجر به واژگونی دو خودرو و مجروحیت 10 نفر شد که با اعزام تیم امداد و نجات جاده ای مستقر در پایگاه انارک به محل حادثه ، کار ارائه خدمات امدادی به مصدومین صورت پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عادل زاده نائیئی از امداد رسانی به دو حادثه در صبح امروز توسط نیروهای امدادی هلال احمر شهرستان در محور انارک به نائین خبر داد.

وی گفت: در حادثه پنخست که در کیلومتر 25 محور انارک به سمت نائین رخ داد یک دستگاه خودرو پیکان واژگون شده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تصریح کرد: بلافاصله پس از اطلاع ، یک تیم از امدادگران و نجاتگران جاده ای جمعیت هلال احمر مستقر در پایگاه امداد و نجات بین شهری انارک ، به محل حادثه اعزام و اقدامات اولیه امدادی را برای مصدومین حادثه آغاز کردند.

وی ادامه داد: این حادثه دو نفر مصدوم داشت که توسط نجاتگران مستقر در محل حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

عادل زاده حادثه دوم را نیز بیان و تصریح کرد: برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر در فاصله 30 کیلومتری پایگاه امداد و نجات بین شهری انارک منجر به واژگونی دو خودرو شد که با اعزام تیم امداد و نجات جاده ای مستقر در پایگاه انارک به محل حادثه ، کار ارائه خدمات امدادی به مصدومین صورت پذیرفت.

وی اضافه کرد: این حادثه نیز 10 نفر مجروح داشت که چهار نفر از آنان بوسیله آمبولانس جمعیت به مرکز درمانی انتقال و 17 نفر نیز در پایگاه امدادونجات انارک اسکان داده شدند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد