چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

زن رمال در خوروبیابانک اصفهان دستگیر شد


زن رمال در خوروبیابانک اصفهان دستگیر شد

اصفهان-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک اصفهان گفت: زنی که با رمالی به بهانه بخت گشایی، از زنان جوان کلاهبرداری می کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگˈنبی اله سواد کوهی ˈ اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری یک زن رمال از زنان جوان به بهانه بازکردن بخت و فراهم کردن زمینه ازدواج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع مشخص شد که یک زن 37 ساله خانه دار مدتی است که با فریب زنان جوان و ارائه دعاهای دست نویس به آنان به بهانه بخت گشایی اقدام به کلاهبرداری می کند. 

وی گفت: در این رابطه مامورن در هماهنگی با مقام قضایی به دستگیری وی اقدام و در بازرسی از محل سکونتش تعداد پنج جلد کتاب رمالی و جادوگری و دو جلد دعای دست نویس کشف و ضبط کردند. 

سرهنگ سوادکوهی با بیان اینکه این زن تنها تا مقطع پنجم ابتدایی تحصیل کرده است، تصریح کرد: متهم در اعترافات خود عنوان داشت که بابت نوشتن هر نسخه دعا برای هر نفر مبلغ یک تا سه میلیون ریال دریافت می کرده که با اعترافات صریح متهم در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و وی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد