چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com
چوپانان آباد

چوپانان آباد

نمیذارم دیگه تنهات چوپونون choopananabad@yahoo.com

آیا ما نیز می توانیم؟

کارگاه تولید رشته آشی ساج

نقل از: جندق نیوز

سرمایه هرگز ایده را به حرکت در نمی آورد بلکه این ایده است که محرک سرمایه است و موفقیت در کسب و کار ، با ایده نوآورانه و خلاق که به همراه سرمایه منجر به ارائه ی محصول مرغوب و برآورده کردن نیاز مردم و بازار می شود.

در همین راستا آقای ناصریان از سادات محترم جندق اقدام به راه اندازی کارگاه تولید رشته  نموده که توانسته است علاوه بر تولید محصول و کسب روزی حلال موقعیتی فراهم کند که چند نفر مشغول به کار شوند.

یک اقدام جالب و خدا پسندانه ایشان به کار گیری یک فرد روشن دل در کارگاه بوده که خود نشان دهنده نیت خیر او است.

ما امیدواریم که آقای ناصریان در سایه الطاف الهی و حمایت دولت محترم موفق به توسعه این واحد شود.

به امید روزی که شاهد موفقیت کامل تمامی جوانان ایران باشیم.


کارگاه تولید تخم مرغ در جندق

بدیهی است که شروع یک کسب و کار جدید ریسکهای زیادی را به همراه دارد که البته با برنامه ریزی می‌توان میزان موفقیت را بالا برد. مالکیت یک کسب و کار علاوه بر چالش و هیجان ، مستلزم فشارکاری زیاد و ساعتهای کاری زیادی می‌باشد.

شروع یک کسب و کار نیاز به انگیزه ، علاقه ، استعداد و همچنین نیاز به تحقیقات وسیع و برنامه‌ریزی صحیح دارد. آقای کرامتی هم با صرف هزینه و همت بسیار زیاد اقدام به راه اندازی کارگاه تولید تخم مرغ کرده و علاوه بر کسب روزی حلال باعث تولید محصول مهم  در شهر شده است.

آقای کرامتی کار خود را با 1000 قطعه مرغ شروع کرده و با وجود اینکه مکانی شخصی از خود ندارد و وجود مشکلات زیاد ،موفق به تولید محصول شده است و امیدوار است که با برنامه ریزیهای لازم بهترین بازدهی ممکن را فراهم نماید و در صورت حمایت لازم برای توسعه اقدام نماید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد